Online-schoppen, welke heeft jouw voorkeur?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Alice

Online-schoppen, welke heeft jouw voorkeur?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 10:38

Er zijn al vele ruitersport zaken online gegaan, maar welke gaat nou het makkelijkst, het snelst, en heeft de meest vershillende artikelen?
Wat is jou voorkeur, en waarom die?

Ik heb vroeger veel bij de Divoza besteld maar de verzendkosten zijn me echt te hoog.
Daarnaast ben ik erg tervreden met Tackshop, dit gaat heel gemakkelijk en is supersnel.
Ik heb een paar keer bij Baduh besteld, maar het laatste duurde 2 maanden voordat ik het binnen kreeg
Verder heb ik nog geen ervaring met andere shops, vandaar dit topic.
Laatst bijgewerkt door Alice op 30-01-05 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Nic

Re: Online-schoppen, welke heeft jouw voorkeur?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:54

Je bent Piaffe vergeten...
Ik heb weleens wat bij Divoza besteld, maar die vind ik idd erg duur.
Piaffe was wel ok en ik heb ook bij de Tackshop besteld, die was ook ok.
Tackshop was het snelst met leveren en die heeft volgens mij wel veel in het assortiment.

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 10:55

Bij divoza altijd veel gekocht, nu tegenwoordig kijk ik ook bij veel andere shops.

Maybe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:16

Piaffe ruitersport, vind ik heel fijn. Mijn bestelling heb ik altijd binnen een week als hun de betaling binnen hebben in huis. Mits de spullen op voorraad zijn.

Divoza heeft een winkel dus dan ga ik daar liever heen kan ik het direct passen etc.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:20

Ik blijf steeds bij Divoza terug komen, maar dat is hier eigenlijk ook niet zo ver vandaan, dus dan kan ik er beter heen gaan Haha! Scheelt geld...

KozieZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:30

Divoza is te dicht bij om via de post iets te bestellen. Zo ga ik ook gewoon naar Agradi als ik daar iets van nodig heb.

Echt bestellen heb ik alleen nog maar bij Piaffe gedaan en dat was toen de volgende dag binnen. Wel erg tevreden over dus.

Ga binnenkort voor het eerst iets bestellen bij de paardendrogist. Ben benieuwd hoe snel het daar gaat...

parouscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 11:41

Divoza is heel snel!

Piaffe bestel ik altijd , maar daar moet je altijd even op wachten

VValar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 12:53

Ik heb één keer iets bij de paardendrogist gekocht. Het product werd netjes en op tijd geleverd.

Bij Divoza heb ik een keer een deken besteld. Dit ging ook allemaal goed. Echter vind ik de verzendkosten nu echt te hoog geworden. Ik wilde laatst een zadelhoes kopen, die zo rond de 12 euro kostte. Met verzendkosten erbij was ik bijna 25 euro kwijt. Dan had ik nog meer verzendkosten betaald dan de kosten van het product!

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:23

Ik bestel nog het meest bij de Paardendrogist.
Voor de rest doe ik weinig online, heb wel hele goede ervaringen met The Gallop

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:30

Bij Divoza heb ik wel eens wat besteld, maar meestal tuf ik dan gewoon naar de shop toe. Als ik dan nog wat nodig heb bij de paardendrogist dan kom ik daar onderweg ook nog langs.
Vorige week heb ik wel wat bij de paardendrogist besteld. Kon toen nog met 10% inkopen doen, en had geen tijd om erheen te gaan...

De tackshop heb ik nog nooit van gehoord, ga zo even hun site inspecteren. Overigens hebben wij ook een Hippo in Assen, en las gisteren dat er ook nog een ruitershop in Rolde zit. Mag dus niet klagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:35

Met the gallop heb ik ook wel goede ervaringen.

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 13:36

Ooteman lijkt me ook wel wat, het verzenden naar het buitenland vind ik daar goedkoop, wie weet ga ik binnenkort online shoppen. Lachen

samantha5

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:23

Bestel regelmatig wat bij online shops.

Paardendrogist: Is zeer snel heb de bestelling meestal binnen 2 dagen in huis.

Divoza: is ook goed alleen vind ik de verzendkosten te hoog. Daar rij ik dan liever even heen.

Piaffe: Hebben altijd leuke dingen voor een leuke prijs, alleen het nadeel vind ik dat ik best lang op mijn spullen moet wachten.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:39

De paardendrogist heb ik goede ervaringen mee

Divoza heeft veel te hoge verzendkosten dus daar bestel ik niks.

Piafferuitersport heb ik een paar keer besteld. De ene keer heb ik het snel in huis, de andere keer moet ik behoorlijk lang wachten.

The Gallop ben ik ook wel tevreden over, snelle levering.

Tackshop hetzelfde, snelle levering, wel vrij duur.

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:39

Ik heb ook een aantal keer besteld bij piaffe en dat bevalt me wel goed! Het duurt idd alleen wat langer als je betaalt via eenmalige incasso..
Bij divoza heb ik nog nooit wat besteld, die is vrij duur vind ik.

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:48

Divoza en tackshop gaan allebei snel..Bij piaffe heb ik ook 1 keer wat besteld, maar dat duurde heel erg lang.

linda_lekuri

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 15:53

Divoza: te hoge verzendkosten, daardoor bestel ik daar zelden. Tenzij ze een goede aanbieding hebben. Knipoog

Agradi: goede levering en boven 50,- geen verzendkosten!!! Geld, geld!

Paardendrogist: echt super snel, meestal binnen 1-2 dagen bestelling thuis, geweldig!!! OK dan!

Piaffe: Duidelijk goedkoper/ aantrekkelijker dan de rest!!! Pling
boven 100,- geen verzendkosten, nadat de betaling bij hun binnen is (wat wel een paar dagen kan duren) wordt de bestelling de volgende dag geleverd, daarbij vind ik dat hun een super service hebben! (bij evt. retourzendingen, beschadigingen of niet meer te verkrijgen artikelen, zullen hun altijd voor een goede correcte afhandeling zorgen!) Haha!

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:13

hebben jullie ook links naar deze sites?

ik ken alleen divoza en de paardendrogist...

Alice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-05 16:19

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:41

Tackshop staat ook wel bekend om Ingrid van Berlo. Ik woon er op 20 minutjes fietsen vanaf, ga er soms iets halen. Maar meestal is het toch wel te duur. Er komen daar trouwens super veel Chinezen Haha!
snowdon schreef:
hebben jullie ook links naar deze sites?

ik ken alleen divoza en de paardendrogist...

www.ingridvanberlo.nl
www.piafferuitersport.nl

Passionato

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 16:43

Ik heb laatst jodphurs en bandages besteld bij calevo. www.calevo.de
verzendkosten vielen heel erg mee, zeker omdat het uit Duitsland kwam, en ik had het binnen een paar dagen in huis! Ze hebben supermooie spullen, dus ben er erg tevreden mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:01

Bij de Paardendrogist heb ik 1x besteld en dat was prima. Verzendkosten vielen mij trouwens heel erg mee vergeleken bij Divoza (6,25!!!). Bij Divoza heb ik ook al meerdere malen online besteld, alleen de verzendkosten vind ik te hoog. Bij Piaffe heb ik ook 1x besteld en dat ging ook prima. Eerst bedroegen bij Piaffe de verzendkosten 5,50 geloof ik, maar ik had beugelriemen besteld en dus gemaild dat het makkelijk in een enveloppe zou passen dus ook in verzendkosten zou schelen. Hebben ze keurig voor me verandert en dat scheelde dus ook meer dan de helft in verzendkosten!!!

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 17:49

Ik heb regelmatig wat bij piaffe besteld, ben ik over het algemeen best tevreden over alleen duurt het wat lang als je betaald met eenmalige incasso.
Divoza heb ik ook ooit iets besteld maar daar kreeg ik de verkeerde maat en de verzendkosten vond ik hoog.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 18:48

mn ma heeft een 'sinterklaascadeautje' bij divoza besteld, maar die was toen net uitverkocht, dus keeg hem pas met kerst..

agradi heb ik ook wel goede ervaringen mee

en heb toevallig gisteren wat bij baduh besteld, dus ik moet nog maar ff afwachten wanneer ik dat krijg. overigens vind ik het van die heel erg fijn dat je boven de 20,- geen verzendkosten betaald Lachen en er staat dat het binnen 21 dagen na betaling binnen moet komen(of dat dus zo is moet ik nog ff afwachten..)

Zilly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-05 18:55

Ik heb goede ervaring met Piaffe, als er iets niet te koop is bij hun, dan kun je het altijd laten bestellen (iig van Harry's Horse). Maar het is inderdaad wel zo dat je de ene keer lang moet wachten op je spullen en de andere keer heb je het snel in huis.

De paardendrogist heb ik ook goede ervaringen mee, en ze zijn inderdaag erg snel. Maar dit komt doordat de geleverde goederen betaald moeten worden binnen 14 dagen per acceptgiro, dus je hebt niet te maken met wachttijden van betalingen.

Ook met Ooteman heb ik erg goede ervaringen, altijd netjes op tijd met de leveringen, vind het alleen wel jammer dat er geen aanbiedingen bestald kunnen worden (on-line).

Wat ik hier bij niemand zie staan is: paardenshop
Ik heb met deze internet-shop ook goede ervaringen, en het allerleukste is, je betaald geen verzendkosten !!! Ze hebben wel alleen spullen van HKM maar daar zitten ook leuke dingen tussen....