Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Margreet schreef:Ik ben zeer tevreden over mijn HH Pro Plus. Bevalt stukken beter dan de Casco Youngster die ik hiervoor had.
Babs schreef:Ik denk dat je op een cap niet moet bezuinigen! Dan maar een dekje minder, als jemaar een goeie cap hebt!

barreltjuh schreef:Mijn cap was 35 euro en is CE goedgekeurd. Zijn die dure caps allemaal beter als de mijne?![]()
moet je even op www.ooteman.nl kijken die caps zijn niet zo duur maar wel goed
Liesjuh schreef:Ik zie vaak die van Harry's Horse voorbij komen.. Ik heb hem pas ook gekocht.. Zit echt super!! Ze zeggen zelfs dat hij beter zit als die van Pikeur.. Scheelt ook heel erg in de prijs.. Die van pikeur is in de 200,-euro..
Deze is 55,-euro (Voor die prijs heb ik hem gekocht) en ze maken hem in de maten 54 tot en met .. 60 (??)
Sanet schreef:*ruzie met bokt*Liesjuh schreef:Ik zie vaak die van Harry's Horse voorbij komen.. Ik heb hem pas ook gekocht.. Zit echt super!! Ze zeggen zelfs dat hij beter zit als die van Pikeur.. Scheelt ook heel erg in de prijs.. Die van pikeur is in de 200,-euro..
Deze is 55,-euro (Voor die prijs heb ik hem gekocht) en ze maken hem in de maten 54 tot en met .. 60 (??)
61 heb ik nog zien liggen.. maar voor 55 euro? Ik had hem voor 69? Podverdikkies
hij zit heerlijk en is nog super mooi ook!!