Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
.
nano schreef:mijn pony heeft tot de m2 gesprongen op blote voeten bij zijn vorige eigenaar.
)
Marliesje schreef:Ach wat, met mijn pony heb ik L3 gesprongen hoor.

karuna schreef:Z0nder ijzers springen gaat best. En als je bij gladdigheid bang bent op uitglijden doe je springschoenen om.
Die zijn er speciaal voor gemaakt om dan meer grip te krijgen in de zachte grond.

schoentje schreef:karuna schreef:Z0nder ijzers springen gaat best. En als je bij gladdigheid bang bent op uitglijden doe je springschoenen om.
Die zijn er speciaal voor gemaakt om dan meer grip te krijgen in de zachte grond.
Nee, die zijn gemaakt tegen het aftrappen van het hoefijzer. Deze geven totaal geen grip, want zitten om de hoef en niet er onder!
schoentje schreef:karuna schreef:Z0nder ijzers springen gaat best. En als je bij gladdigheid bang bent op uitglijden doe je springschoenen om.
Nee, die zijn gemaakt tegen het aftrappen van het hoefijzer. Deze geven totaal geen grip, want zitten om de hoef en niet er onder!