Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
. Met uitmesten ben je sowieso vrij lang bezig omdat je alles moet 'uitzeven'. Miko schreef:...Vlas is erg schoon, want alle urine zakt gelijk naar de bodem. Het is wel zo dat als er eenmaal een natte plek is, het snel uitbreidt. En inderdaad wat hierboven al wordt opgemerkt: je paard kan er drollen onder verstoppen. Met uitmesten ben je sowieso vrij lang bezig omdat je alles moet 'uitzeven'.
nickyu schreef:mijn paarden eten t vlas niet en eigenlijk nog nooit iemand gehoord
waarvan de paarden t wel aten,
kamaron schreef:ik moet ff iets zeggen qua het pb-tje Teamspirit..het is beslist niet goedkoper...het is veel duurder dan stro of zaagsel
Citaat:ik moet ff iets zeggen qua het pb-tje Teamspirit..het is beslist niet goedkoper...het is veel duurder dan stro of zaagsel
Huisvrouw schreef:Toen ik mijn paard voor het eerst op vlas zette, ging ze er dus echt van eten! Flinke happen gingen erin. Toen wat hooi in de stal gegooid waar ze toen aan begon en ze heeft het nooit meer gedaan. Ook heb ik nu altijd 1 plakje stro in de stal zodat ze iets te doen heeft. Ik vind het grote voordeel dat ze nu niet meer op het beton staat. Met stro als je er iets te weinig in gooit staan ze gelijk op het beton nu er vlas onder ligt is dit niet meer het geval.

Ook stoft het minder dan zaagsel.