Geen zin om te rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Sambo

Geen zin om te rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 16:34

Wie van jullie heeft ook van die dagen
dat je geen zin hebt om je paarden te rijden Verward
Ik mag naar de kampioenschappen,zelfs
hier heb ik geen zin in Bloos!
Ik ga nu toch maar eventjes een rondje stappen Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:45

Ik heb juist wél zin.
Het is voor mij de perfecte vorm van ontspanning, ik ben vorige week ziek geweest, maar ben daarna helemaal ingestort omdat ik zo lang niet had kunnen paardrijden.

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:52

Heb ik ook wel eens last van, dan zit ik thuis en moet ik naar m'n verzorgpony's toe, maar heb dan geen zin om me om te kleden en naar ze toe te fietsen, maar als ik me er eenmaal toe heb gezet en bij ze ben, dan heb ik er wel weer gewoon zin in Lachen

RanouK

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:54

Ik begrijp je niet, ik heb zoveel zin om te rijden. Haha!
Het zal vast zo weer weggaan.

tenemieken

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 16:56

ik heb soms ook geen zin,vooral dan als er geen wedstrijden zijn.
maar als ik dan niet kan rijden (zoals nu) doordat je ziek bent en/of je paardje niet mag werken dan heb ik altijd zin om te rijden.

tijdens het wedstrijdseizoen rijd ik meestal we graag omdat ik dan weet waarvoor ik rij en waaraan ik kan werken Lachen

jojootje2005

DAT IS JUIST ONTSPANNING!!!! Tong uitsteken

ik voel me na het paardrijden altijd Super!!! Tong uitsteken

Barbara88

Ik heb echt altijd zin om te rijden Vingers aflikken Zodra ik aan de paardjes denk zit ik al van jaaaa ik wil weer Schijnheilig

MarrieLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:03

Heranda schreef:
Heb ik ook wel eens last van, dan zit ik thuis en moet ik naar m'n verzorgpony's toe, maar heb dan geen zin om me om te kleden en naar ze toe te fietsen, maar als ik me er eenmaal toe heb gezet en bij ze ben, dan heb ik er wel weer gewoon zin in Lachen

Helemaal hetzelfde, alleen dan geen pony's maar paarden. Tong uitsteken

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:19

Het gebeurt wel eens dat ik het zo druk heb dat rijden net even te veel tijd inneemt of dat mijn hoofd er even niet naar staat. Maar dan ga ik gewoon longeren of wandelen. Ik laat hem nooit een dag stil staan. De dag daarna ben ik altijd weer extra gemotiveerd, en dat is ook erg lekker.

Ulyssa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:32

Ik heb eigenlijk meestal wel zin om te rijden Lachen en mocht dit een keertje niet zo zijn doordat ik moe ben of me niet lekker voel ofzo, dan ga ik me paard longeren of even losgooien in de bak, maar ik ben nooit met tegenzin met me paard bezig zegmaar Lachen

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 17:36

Het zelf rijden is wél leuk, maar jezelf ertoe aanzetten om je klaar te maken, ernaartoe te fietsen ed, dat is m meestal Lachen
(Daarbij speelt natuurlijk wel mee dat ik niet zo vaak kan rijden als de meesten hier, die een eigen paard of bijrijdpaard oid hebben)

Phrono

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:04

Heranda schreef:

ja dat heb ik ook Lachen Ik moet wel een aardig eindje fietsen naar de paardjes, half uur tot 3 kwartier. Maar als ik er eenmaal ben heb wel zin om te rijden Haha!

LouLi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:09

ik had het vroeger wel omdat ik toen al op voorhand wist dat het niet ging gaan zoals ik wou(morgan had toen een vervelende periode) maar nu ben ik daar weer helemaal over en heb ik altijd zin om te rijden en te trainen. En als ik niet aan het rijden ben denk ik wel aan wat ik allemaal xtra ga oefenen als ik de volgende keer rij Lachen

Gamier

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:10

Ik wilde dat ik kon rijden!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:13

Bij mij gaat het een beetje in periodes...
Soms heb ik wel een tijdjedat ik geen zin heb, en soms wil ik juist niets liever Tong uitsteken

Huisvrouw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:16

Ik moet eerlijk toegeven dat ik heel erg vaak geen zin heb om ernaar toe te gaan. Hangt ook een beetje ervan af of ik de tijd heb of niet. Als ik even snel m'n paard moet doen heb ik echt geen zin. Als ik er eenmaal ben heb ik het altijd wel naar m'n zin en als ik gereden heb, heb ik wel een heel voldaan gevoel.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:19

Ja hoor, ik heb ook wel eens geen zin om te rijden. Dan ga ik liever wat anders doen met mijn paard: longeren of wandelen. Of ik laat hem lekker in de wei of paddock lopen, daar vermaakt hij zich ook wel.

Ik maak me daar geen zorgen over, ik heb mijn paard tenslotte niet alleen om op te rijden. Knipoog

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:25

soms is het inderdaat wel even zo dat ik geen zin heb om heen te gaan, maar dan heb ik b.v erg veel gedaan thuis of opschool.
Maar als ik er dan ben dan is het wel weer leuk Haha!
gelukkig heb ik nu voor de drukkere dagen een verzorgster Haha! ideaal!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:29

ik heb ook vaak geen zin, zeker omdat ik gewoon even stil sta met
de training en ik er geen afwisseling in kan brengen...

en daarnaast is het heel vaak superdruk in de bak waardoor
ontspannen en geconcentreerd rijden er niet bij is...

Frieda_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 18:34

Heranda schreef:

Ja dat heb ik ook wel eens of ik voel me niet lekker of heb spierpijn maar ik ga altijd tochmaar en als ik er eenmaal opzit of weer thuis ben dan ben ik altijd wel heel erg blij dat ik geweest ben want rijden is inderdaad echt ontspanning en ik heb het altijd geweldig bij de paarden!!! Haha! OK dan!
zou niet weten wat ik zonder ze moest Verward en meschien betekent dit voor jou dat je dit geen leuke hobby meer vind maar zelf voel je wel of je ermee moet stoppen of niet
sterkte Lachen

Greetz Muriel

Sambo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-05 19:49

Verzorgen van mijn paarden is geen probleem,dit doe ik met groot plezier.
Misschien heb ik geen zin om te rijden omdat een van mijn paarden erg moeilijk is en de ander moet stappen op een harde bodem ivm lichte peesblessure.Hopelijk gaan ze allebei snel weer lekker lopen zodat ik weer met plezier kan gaan rijden.

Deau

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 20:57

Ik heb in de winter vaak geen zin om te rijden, omdat ik dan alleen buiten kan rijden, doordat alles nat is. En af en toe heeft ze met buitenrijden van die moment dat ze de hele tijd achteruit loopt en geen zin meer heeft.

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-05 22:00

Ik word gek als ik niet kan rijden Scheve mond
Vaak is het idd minder leuk rijden als het niet zo fijn gaat. Je komt ook wel weer uit de dip, niet opgeven Haha! Zie 't als een uitdaging om te rijden zodat 't beter gaat!

Spoec

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 08:49

Ik heb dat soms ook wel hoor, dat ik geen zin heb..
Maar wanneer ik dan toch naar de paarden ga, dan ben ik toch al snel een uur later pas weer terug ook al ga ik dan niet rijden.
Als ik geen zin heb om te rijden poets ik ze meestal gewoon en gooi ze even los in de bak,
als ik dan weer terug thuis ben heb ik meestal zoiets van.. Toch lekker dat ik even geweest ben..
Maar ik heb idd ook van die tijden dat ik gewoon geen zin heb om te rijden, maar weet zeker dat mn paarden ook van die dagen hebben *grr*

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-05 11:11

Ik heb t weleens als ik zie dat t keihard regent buiten Schijnheilig
Maar als ik er op zit dan boeit dat me zelf niet eens meer.