Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

) op de hofgeesterweg!
maar het hooi en stro van iets mindere kwaliteit.Dressage19 schreef:@ LesleyLady: Ziet er goed uit zeg, maar kost dus meer dan 300? hoeveel precies? Nee 300 is niet mijn limiet maar het moet wel ECHT goed zijn (veel faciliteiten, goed voer, veel service) wil ik boven de 300 gaan betalen.
Taaclover schreef:De Dijckhoeve is een verschrikkelijk mooie stal maar er staan een hoop paarden en er is maar 1 binnenbak.
Je hebt wel een hele mooie buitenbaan maar als je zoveel geld betaald zou ik daarvoor toch wel normaal binnen willen rijden.
Ragne schreef:www.stalpantarhei.nl is in Waverveen, zijweggetje van de N201, vlak achter Uithoorn/Amstelhoek. Voor als je echt dressuurgericht bent een aanrader!
Dressage19 schreef:Wat betaal je voor de stalling daar en wat zijn de faciliteiten?
Baytje schreef:Taaclover, hoe kom je erbij dat je bij de Dijckhoeve niet normaal binnen zou kunnen rijden? ik heb er 4 jaar gestaan, en NOOIT problemen gehad met binnen rijden. gelukkig zijn er nog 3 buitenbakken waardoor de 60 paarden met hun ruiters altijd keuze hebben om binnen of buiten te rijden, zodat er geen gebrek is aan rij-ruimte, waar dan ook. er zijn ook veel mensen die overdag hun paard komen doen daar, zodat het kan dat t s avonds gewoon rustig is.
ik vind t een absolute aanrader, ook al is t geen goedkope stal!
Ik sta trouwens ook op de stal van Luuntje. Baytje schreef:Taaclover, hoe kom je erbij dat je bij de Dijckhoeve niet normaal binnen zou kunnen rijden? ik heb er 4 jaar gestaan, en NOOIT problemen gehad met binnen rijden. gelukkig zijn er nog 3 buitenbakken waardoor de 60 paarden met hun ruiters altijd keuze hebben om binnen of buiten te rijden, zodat er geen gebrek is aan rij-ruimte, waar dan ook. er zijn ook veel mensen die overdag hun paard komen doen daar, zodat het kan dat t s avonds gewoon rustig is.
ik vind t een absolute aanrader, ook al is t geen goedkope stal!