Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik kom echt tijd te kort. Vaak staan de weekenden ook nog eens helemaal volgepland want dan wil ik eens echt lekker rustig bij de paarden zijn, en moet ik al het huiswerk doen waar ik door de week geen tijd voor heb
. Daarnaast staat Nolita op een doe het zelf stal; ik moet alles zelf doen behalve voeren als ik het klaar zet. Op dat soort momenten denk je; waar doe ik het voor? Maar dan doet je paardje weer iets geweldigs en dan denk je ja, dáár doe ik het voor!
Daarnaast werk ik op maandagavond 4 uur, woensdagmiddag 2 uur en vrijdagavond 4 uur, soms nog een avond extra. Woensdagavond heb ik groepsles met m'n paard en donderdag om de week priveles. Daarnaast vind 'k het natuurlijk ook leuk om dingen te doen met vrienden, en ik heb een vriend. Gelukkig vind die m'n paard ook een schatje en gaat ie vaak mee, en houdt hij er dus rekening mee dat ik ook naar m'n paard moet
). Maar het scheelt denk ik erg dat ik zo weinig college heb en makkelijk thuis kan blijven als ik een keer geen zin/tijd heb (van college, niet van paard).
vooral nu niet meer, examen komt eraan en ik heb voor de kerstvakantie een heleboel vakken afgesloten en dossiers in geleverd, dus ben nooit later dan 3 uur thuis (meestal 2 uur). Maar ik rij ook niet elke dag, soms ga ik ook gewoon een beetje tuttelen enzo met mn paardje (vind ze ook heel gezellig
)
) en heb 1 paard en loop altijd te stressen en te rennen en te vliegen. Heb soms zelfs geen boodschappen in huis, omdat ik daar gewoon niet aan toe kom.