Ooit al eens iets vergeten?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Angeliek

Ooit al eens iets vergeten?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 00:56

Zijn jullie ooit al eens iets vergeten?
Zoals je paard op stal zetten en vergeten de peesbeschermers af te halen.
Of vergeten je paard uit de stapmolen te halen Clown

Of zoiets dergelijks...

Ik was weleens mij stal aan het uitmesten, en ik had net een telefoontje gehad van iemand, en daarna leg ik mn telefoon in zn voerbak.
Ik was klaar zet mn paard op stal, en ga naar de kantine. Dus ik moet nog iemand bellen, voel in al mn zakken naar mn telefoon. Ik herinnerde me dat die nog in zn voerbak lag. Ikke keihard rennen Clown Torro lustte hem gelukkig niet.,

haf_jessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 05:59

Nee,eigenlijk niet,in de 8 maanden dat ik luna nu heb.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 07:35

Hhahaha

lekker bezig Tong uitsteken
met paarden let ik meestal wel op, met mn zelf niet, loop regelmatig tegen deuren aan (waarom zit een deur in een deurpost!)
en raak alles kwijt in huis, maar bij de paarden gaat t iegenlijk altijd goed Haha!

esther82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:05

Ik ben bijna dwangmatig als het om mijn paard gaat. Altijd te voorzichtig, en dingen soms wel drie keer controleren voor ik naar huis ga.
Anders zit ik thuis en begin ik me toch af te vragen, of ik zijn deur wel goed heb dichtgedaan, ofzo.
Nee das niet waar. Ik bedenk me nu dat ik een keer ben vergeten om de stekkers in de keuken uit het stopcontact te halen (de stallen zijn rond de keuken gebouwd). Om kortsluiting e.d. te voorkomen, moeten die er altijd uit zijn. Maar goed, ik bedacht me dus dat ik ze vergeten was, dat was om 23.00 's avonds. Ik ben toen toch nog terug gegaan naar stal. Daar aangekomen bleek dat ik ze toch had uitgedaan. Rolleyes

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:21

paard uit de wei halen Bloos!

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:38

de eigenaar bij ons op stal was een keer vergeten de stapmolen wwe raan te zetten, mijn paard stond er nog in en die stond heel braaf te wachten. maar ik was er nog niet en dus heeft hij 1 uur daar gestaan en toen is die onder het hek door gegaan en maar naar stal gegaan.... stond die netjes in ze stal te wachten met open deur.... zelf ben ik wel is vergeten de deur van de stal op slot te doen, doe hem wel dicht maar het haakje er nie top en ik vergeet ook de peeskappen wel is...

jihoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:44

ik had vorige keer mijn hoofdstel aan de waterbak gehangen, volgende dag kon ik hem nergens vinden in mijn zadelkast (joh wat gek!) hing hij nog netjes aan de waterbak

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:51

Heel vaak, de deur GOED dicht doen van lucky`s stal (anders maakt hij hem open, lucky haslter in stal af te doen,
Maar dit was voorla in het begin dat ik Lucky had de laaste tijd gebeurt het niet meer!

Kyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 08:56

eigenlijk niet, maar zeg nooit nooit.

findi

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:55

peesbeschermers aandoen bij het longeren, had ze misplaatst en ze zaten niet meer in mijn poetsbox dusja vergeten.
Mijn paard in haar paddock steken i.p.v. de weide het was al 21.30 en normaal steek ik ze altijd 20 a 20.30 binnen.
Nooit erge dingen gelukkig.

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:56

haha mijn moeder vergeet weleens de staldeuren goed dicht te doen, met als gevolg dat er soms een paard of een pony midden op ons grasveld staat Clown
peesjes vergeet ze ook heel vaak, das wat minder grappig

ik ben zelf meer iemand die idd dingen vergeet als telefoon die je ff in de voerbak hebt gelegd enzo, of als ik de waterteil vul, vergeet de kraan dicht te doen Bloos

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 12:57

Och al zo vaak. Vergeten benen af te spuiten na het rijden. Vergeten de lamp uit te doen bij de bak.
Moest ook weleens lessen dus ik haasten was ik de sleutel vergeten van het hek bij de wei. En ja zonder die sleutel kan je er dus niet in. Ik balen kon weer helemaal terug naar huis rijden!!!

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:03

peesbeschermers af te doen, en het is wel eens voorgekomen dat ik vergeten ben om de deur dicht te doen, verder kan ik me zo niks herinneren.

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:04

haha mijn zus heeft een keertje de peesbeschermers afgedaan en in de voerbak gelden en vergeten eruit te halen.....maar de volgende dag lagen ze er nog hoor (toen hadden we Niar pas 2 maanden hoor!) enne tja....ik ben eigenlijk nog nooit iets vergeten, ja 1 keer mijn kastje op slot te doen maar daar had me paard verder geen last van....

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:05

idd,, de waterkraan van de waterbak in t weiland... hij heweft eens een x 2 uur aangestaan..

stond mn paard daar in de blubber te spelen...

een x op wedstrijd mn cap, singel en camera vergeten,, en oohja mn zweep..

mn sporen vergeet ik weleens mee te nemen naar les, maar dan kan ik meestal wel spoortjes van iemand anders lenen..

en 1 x,, ja dit vind ik heel erg.. was ik de veronderstelling dat mn pa zou voeren en nm pa andersom,, toen kwam ik er om 2 uur s nacht achter dat ze niet gevoerd waren en ik nog snel mn bed uit en wat hooi aan die ongeruste beesten geven..
maar zo is t ook een x gebeurd dat ze dubbel gevoerd zijn..

dan komt mn pa om half 7 van t werk weer en denkt ik voer vast..
en ik om 8 uur uit mn bed en ik dacht ooh ze moeten nog voer hebben,, ik kwam op deel begonnen ze allemaal te hinniken dus ja ik voer ze.. s avonds kwam ik er achter dat mn pa s ochtends ook gevoerd had..

tiggeriedoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:12

Ik ben ook erg wat controle betreft, 3 keer teruglopen om te controleren of de deur dichtzit enzo. Maar eerder vergeet ik dat ik op mijn gympies loop en dan per ongeluk in mest/modderpoel ofzo stap...lekker natte stinkende sokken!

En als ik aan het poetsen ben en denk oh ja..moest nog iets doen, dan ga ik dat doen, kom ik terug...weet ik niet meer waar mijn borstel is..Ligt ie vaak op een vreemde plaats of in het ergste geval...heb ik de borstel gewoon vast!!!! humpfff..

Angeliek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-05 13:24

Ik kan ook idd 100 keer terug lopen of d tal wel echt diht is. En soms moet ik zo 3 stallen af! En ik heb ook echt een fobie voor slotten op zadelkasten. Ik kijk dan echt wel 200 keer! En soms ben ik het zo zat dat ik iemand anders vraag offie wel dicht is. (voorral met kasten van iemand anders)

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:31

Ik heb wel eens de kraan open laten staan, we hebben een badkuip en een tuinslang, en dan krijg je een natte kliederboel Knipoog.
Nu controleer ik altijd panisch of hij wel dicht is (ook nu ze in een ander weiland staan Verward Lachen )

Diva

Peesbeschermers ben ik vroeger ook wel eens vergeten. Nu let ik er extra op.

Een stalgenootje vond afgelopen maandag een bezem in Domi's stal. Hoe die daar gekomen is Verward haha *LOL*

felicity

Ik vergeet soms ook van alles. Kast op slot doen. Of mijn sleutels vergeten. Of het halster vergeten af te doen op stal.

Maar het stomste vond ik dat ik s'middags kwam om mijn paard binnen te zetten. Ik slobber gemaakt en in zijn bak gedaan. Dus ik tegen me vriend we zijn klaar we kunnen naar huis. En ik stond al bij de auto. Dus hij zo vergeet je niet wat. Dus ik nee heb toch zijn slobber gegeven. En je paard dan. OJA echt zo dom.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:37

Sommige dingen komen bekend voor!

Zoals de waterkraan uitdraaien, deze zit bij ons in de schuur en gaat via tuinslang naar de wei, als ik niet door de schuur naar binnen ga, hoor ik de kraan niet en vergeet het dus. Zo heeft al een aantal de kraan de hele nacht aangestaan Bloos!

Of vergeten de peesbeschermers af te doen, gebeurt gelukkig bijna nooit omdat ik nooit met peesjes rijd (alleen in de springles maar ik spring niet meer).

Dingen in de voerbak leggen , ook bekend Tong uitsteken . Evenals de bezem in de stal laten staan.

En het aller-allerslechtste; vlechtjes vergeten eruit te halen. Bloos! Dan kom ik 's middags terug van concours en zet ik oki eerst in de wei, anders staat ze de hele dag in de wei dus is ze wel aan toe. dan laat ik haar 's avonds meestal wat langer buitenstaan, dus is het donker als ik haar binnenzet--> zie de vlechtjes niet. Als ik haar de volgende dag 's morgens (ook in het donker) weer buitenzet (lees: de deuren opengooi) crossed ze eerst als een gek naar buiten en gaat ze liggen rollen, ondertussen voer ik vast en ga snel terug naar binnen omdat ik naar school moet. Kom ik 's middags thuis, loop even naar achter, zie ik dat oki nog vlechtjes heeft, OEPS!
(het is zelfs een keer voorgekomen dat ik er pas op dinsdag achterkwam dat ze nog vlechtjes inhad, was die maandag alleen even achter geweest voor buitenzetten en binnenhalen, de rest van de dag weggeweest)

Mijn laatste blunder: vergeten dat haike verkocht was en al weg. Schijnheilig Had een middag vrij en hoefde pas 's avonds te lessen met oki, dus wat wilde ik gaan doen? Haike longeren! Ik loop naar achter en pak mijn spullen, kom bij de wei: geen haike. En toen opeens 'ohh jah, haike is vorige week al opgehaald!!' Ook niet heel erg intelligente actie dus.

Verder zullen er nog wel heel veel dingen meer zijn gebeurd maar die ben ik ook vergeten. Haha!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-05 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt

miepmiep

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:39

Ik ben ooit peesjes vergeten op een pony... Dat gebeurt me dus nooit meer! Heb een hele les lang alleen maar kunnen stappen. Eigen schuld!

Ennuh, heeeeeel lang geleden toen ik nog een heel klein lief onschuldig pennymeisje was, was ik vergeten aan te singelen. Daar kwam ik achter toen ik op wilde stijgen Bloos

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:40

vergeten om ze aan te doen? Dat lijkt me nou niet echt dramatisch Verward

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:40

hahahahha grappig man allemaal

toevallig vergeet ik nooit wat Schijnheilig

behalve afgelopen week, de pessoa van mn vriendin netjes terug te leggen die lag dus voor de stal (in een plastic box), ik een vriendin bellen, die belt terug ook vergeten, dus uuuren later alweer een vriend gebeld en die was het gelukkig niet vergeten, hij lag wel 4 stallen verder???

paard uit de wei halen ja is mij ook eens gebeurd, of als ik eens een ander paard moet mesten, zet ik hem in een andere stal en gewoon vergeten het paard terug te zetten Verward

mn kastje dicht te doen, zweepjes over heel de manege laten slingeren
mn zadel en hoofdstel bij de stal laten hangen uuu zn halster vergeten af te doen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-05 13:42

Lielle schreef:
vergeten om ze aan te doen? Dat lijkt me nou niet echt dramatisch Verward

Ik heb ze vaker niet als wel om (zeg maar nooit om) en kan gewoon rijden hoor!