Sommige dingen komen bekend voor!
Zoals de waterkraan uitdraaien, deze zit bij ons in de schuur en gaat via tuinslang naar de wei, als ik niet door de schuur naar binnen ga, hoor ik de kraan niet en vergeet het dus. Zo heeft al een aantal de kraan de hele nacht aangestaan
Of vergeten de peesbeschermers af te doen, gebeurt gelukkig bijna nooit omdat ik nooit met peesjes rijd (alleen in de springles maar ik spring niet meer).
Dingen in de voerbak leggen , ook bekend
. Evenals de bezem in de stal laten staan.
En het aller-allerslechtste; vlechtjes vergeten eruit te halen.
Dan kom ik 's middags terug van concours en zet ik oki eerst in de wei, anders staat ze de hele dag in de wei dus is ze wel aan toe. dan laat ik haar 's avonds meestal wat langer buitenstaan, dus is het donker als ik haar binnenzet--> zie de vlechtjes niet. Als ik haar de volgende dag 's morgens (ook in het donker) weer buitenzet (lees: de deuren opengooi) crossed ze eerst als een gek naar buiten en gaat ze liggen rollen, ondertussen voer ik vast en ga snel terug naar binnen omdat ik naar school moet. Kom ik 's middags thuis, loop even naar achter, zie ik dat oki nog vlechtjes heeft, OEPS!
(het is zelfs een keer voorgekomen dat ik er pas op dinsdag achterkwam dat ze nog vlechtjes inhad, was die maandag alleen even achter geweest voor buitenzetten en binnenhalen, de rest van de dag weggeweest)
Mijn laatste blunder: vergeten dat haike verkocht was en al weg.
Had een middag vrij en hoefde pas 's avonds te lessen met oki, dus wat wilde ik gaan doen? Haike longeren! Ik loop naar achter en pak mijn spullen, kom bij de wei: geen haike. En toen opeens 'ohh jah, haike is vorige week al opgehaald!!' Ook niet heel erg intelligente actie dus.
Verder zullen er nog wel heel veel dingen meer zijn gebeurd maar die ben ik ook vergeten.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-01-05 13:40, in het totaal 1 keer bewerkt