Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Vaak wilde hij gewoon niet erop en wachtte tot hij dat ding over z'n hoofd kreeg :S
) en dan is die jas een stuk vriendelijker....

Charos schreef:45 minuten Gomir das niks, de mijne heeft het eens 1,5 uur volgehouden .
gomir schreef:Die twee kende ik al...Moet je geen paard hebben dat gewoon op zijn zij gaat liggen en je vervolgens heel onschuldig aan ligt te kijken...
Voor de meeste paarden werkt dat trouwens wel super

Hahaha die van mij besloot ineens te gaan "staken" met trailerladen, mijn vader kan hier altijd slecht tegen, en ging gelijk een bezem halen. Mijn vader komt aanlopen met de bezem. mijn paard kijkt om.. en loopt er zo in hahaha. En dat na al 10 min klooien met longeerlijnen. Hij heeft toen een tijdje gehad dat ie er alleen inliep met een bezem in de buurt, maar tegenwoordig loopt ie er weer gewoon zo in zonder troubles.. Charos schreef:Ferroowtje, dat heeft denk ik dezelfde werking als een longeerlijn onder hun kont door, waar mevrouw prins heerlijk in gaat zitten en je haar de trailer in moet trekken.
DS_anne schreef:Ik heb de gouden tip voor je: Dreamstables. Wij maken je paard in twee weken klaar, zodat jij hem in je eentje kunt laden. Voor meer info kun je kijken op de bovenste site uit mijn onderschrift. En als je onze methode een keer wilt zien kun je komen kijken op onze open trainingsavond die we elke woensdag hebben.