Vind het zo duur, eerst lid van KWPN, dan paspoort, dan chip laten zetten. Ik ga zo weinig de weg op en stel het steeds maar uit.
Wordt er ondertussen veel gecontroleerd??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

En als het anders is had men mij maar officieel iets moeten laten weten.

maar wil ik toch binnenkort wel laten doen! Ik wil het risico toch niet wagen. Hij staat grotendeels in de wei bij ons thuis, maar hij gaat af en toe (in de trailer) naar de DA of hoefsmid en soms rijden we aangespannen over de weg, dus..... Citaat:Je bent niet de enige Ik heb geen paspoort en geen chip. Mijn knol komt uit Engeland en ik zou niet weten hoe ik dan een paspoort aan moet vragen
Alane schreef:Je kunt zonder lid te hoeven worden een paspoort aanvragen bij het KWPN.

Kylan schreef:Zelfs voor het omzetten op mn naam moest ik lidworden bij het KWPN!!! Echt belachelijk. We hadden dus gebeld om het te vragen zei zo'n muts dus dat je lid moest worden. Later, toen ons paspoort al terug was, hoorden we van andere mensen dat ze het gewoon opgestuurd hadden, geen lid zijn geworden en toch en paspoort op hun naam hebben... Hoezo KWPN heeft zn zaakjes niet op orde...