Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
) beschrijft precies hoe ik er ook over denk

), en mijn paard kan geregistreerd worden mbv een dna profiel.
leentje schreef:Het leuke is dan nog dat je gedwongen wordt om iets in je paard te stoppen (muv DNA registratie)

SAKKIA schreef:Met behulp van een oude magnetron?? Wil je dit eens uitleggen?
ik heb mijn pony wel laten chippen ik heb er geen enkele moeite mee, maar hier had ik nog nooit van gehoord.
Citaat:Ik snap eigenlijk ook niet waar al die ophef vandaan komt........... Mijn paard heeft al 4 jaar een chip. (mijn hond trouwens ook!) Uiteraard komt het weleens voor dat een paard er verkeerd op reageert maar ik heb het idee dat veel mensen hier op bokt denken dat hun paard degene is die net verkeerd reageert op de chip. Onzin eigenlijk, waarom laat iemand wel gaatjes in zijn eigen oren prikken maar is een chip ineens onaanvaardbaar........![]()
Citaat:Trouwens ik denk dat de chip uiteindelijk minder schade in zijn totaal opbrengt dan bijvoorbeeld de schade bij paarden veroorzaakt door verkeerd harnachement of verkeerde voeding of verkeerd stalmanagement. Denk dat mensen zich daar maar eerst eens druk over moeten gaan maken!
Citaat:Vind het allemaal een beetje overtrokken, en ja, als je perse wedstrijden wilt rijden dan weet je ook dat je paard gechipt hoort te zijn. Waarom wel die 10.000 paarden die wekelijks op wedstrijd gaan en die wel een chip hebben en jouw paard niet!?
zodra ik ook zal moeten zal ik ze waarschijnlijk wel laten chippen, ben er nog steeds niet helemaal uit maar de tijd zal het leren. Mijn veulen moet binnenkort al dus die gaat als eerste maar de rest heeft nog even, kan ik nog even nadenken

Citaat:Trouwens ik denk dat de chip uiteindelijk minder schade in zijn totaal opbrengt dan bijvoorbeeld de schade bij paarden veroorzaakt door verkeerd harnachement of verkeerde voeding of verkeerd stalmanagement. Denk dat mensen zich daar maar eerst eens druk over moeten gaan maken!
napoleon schreef:Vind het allemaal een beetje overtrokken, en ja, als je perse wedstrijden wilt rijden dan weet je ook dat je paard gechipt hoort te zijn. Waarom wel die 10.000 paarden die wekelijks op wedstrijd gaan en die wel een chip hebben en jouw paard niet!?