Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, beetje logisch maar toch.
Rhiannon schreef:Ik vind het goed dat het verboden is! kunnen ze eindelijk weer vliegjes weg"meppen' met hun staart... Voor honden is het gelukkig ook sinds kort verboden
brechje schreef:Voor de kar is die staart trouwens niet erg, want teugels kunnen ze never uit handen slaan dan, je zit namelijk boven de rug met de lijnen...het gaat om het ploegen wat problemen geeft....lage lijnen namelijk!! Maar daar heb ik wel mijn oplossingen voor: bandageren die staart of gewoon opvlechten! Geen probleem hoor, maar kost wel wat moeite!
vlecht ik de staart gewoon helemaal weg
No way dat er wat van die staart afgaat! *Lekker volle kroelbos
*
dus ik heb wel de nodige complimenten gehad! Het is enorm veel werk, om een volle bos tot een strak geheel te krijgen wat niet te bol gaat staan, maar we vielen wel even goed op whahaha
)
Miss_Montana schreef:@ Brechje:
Je hebt een vet mooi trekpaard joh! Gaaf dat je haar weer helemaal hebt opgenknapt!
dank je! kost wat moeite, maar dan heb je ook wat moois en liefs terug......heb er in iedergeval nog geen spijt van gehad dat dit grote risico heb genomen!

en dan heb je dus meer pakkans, dus in Frankrijk gaat het operatief en snel
Zelfs oudere merries waar ze heil in zien in de fokkerij, maar nog wel een staart aan zit> gaan mee naar Frankrijk en dan krijg je dus van die mislukte stompjes, omdat het niet goed gebeurd en trouwens voor een ouder paard ook nog eens veel pijnlijker is. Op keuringen heb ik tig keer de vraag gehad of ze mijn paard mochten meenemen naar Frankrijk voor me...omdat ze gewoon heel erg mooi is, goede afstamming etc. Maar dat gaat dus echt never gebeuren! Vind haar veel mooier met staart, ben altijd blij dat het keuringsseizoen over is!