Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
)
).
ikke schreef:Die dierenarts stamt nog uit het stenen tijdperk of zo. Ik ken verschillende dier-fysio's en hun werk is beslist geen onzin. Ik heb verschillende cursussen gedaan bij een van neerlands beste fysio's en ik heb daar een hoop geleerd over hoe paarden in elkaar steken en waarom bepaalde zaken eruit komen zoals ze dat doen.
mickeytje, een fysio moet zien dat dingen bij het ene paard goed werken en bij een ander paard totaal fout zijn en zelfs schade kunnen aanrichten. Je kunt een paard nou eenmaal niet beter in elkaar zetten dan dat moeder natuur dat heeft gedaan en die maakt ook nogal eens foutjes.
Sjonniej schreef:Vroegâh waren er geen tandartsen, fysio's en denk jij dat die paarden met 1 kreupelheid niet meer te gebruiken waren. Of dat die paarden op 8 jarige leeftijd niet meer konden eten door de haken etc?
hamadryada schreef:akkoord met sjonnyj.. je moet erbij stilstaan dat een fysiotherapeut geen opleiding heeft gehad om diagnoses te stellen. dus volgens mij eerst de DA erbij, dan pas fysio, als je eenmaal weet wat er aan de hand is.