Alvast bedankt
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
van Diermanagement (blij dat ik daar weg ben).
Ik wil juist met alle dieren kunnen werken.. Pff, ik ga maar weer druk opzoek, ik weet het echt nog niet... machie schreef:nope, ik wil echt met dieren bezig zijn, en dan meer dan alleen paardehouderij oid, want ik weet maar al te goed dat daar gegen werk ik te vinden is. En dat je daarvoor vooral veel geld nodig hebtIk wil juist met alle dieren kunnen werken.. Pff, ik ga maar weer druk opzoek, ik weet het echt nog niet...
Die is voor mij belangrijker dan studie... Citaat:Ik ben zelf wel weg van een opleiding bij van Hall, maar ik wil niet weg uit deze buurt, ga ik daar heen, moet ik op kamers wat inhoudt dat ik mn paard moet verkopen.
Je kunt er ook voor kiezen om je paard wel te houden. Ik heb in mijn eindexamenjaar mijn pony gekocht (zelf betaald!) en ben daarna ook verhuisd naar een andere stad. Ik heb mijn pony meeverhuisd en ik heb ipv van lid te worden bij een vereniging, gekozen voor een bijbaan. Ik heb nooit spijt van gehad van mijn keuze, hoewel het af en toe best zwaar was.
)
)
)
, maar wil je als HBO'er echt met dieren gaan werken, dan moet je vaak ook genoegen nemen met het lage loontje wat er aan hangt! Dus waarom dan een HBO gaan halen?Citaat:Ik wil gewoon een hoger niveau halen, want vaak is het toch, hoger niveau, is meer kans op meer euro's, en dat is met paarden wel handig![]()
) Ik wil geld verdienen. En met voorkeur met paarden...
En helaas is het me veeel te eentoning in de praktijk. Verder maakt het niks uit in de praktijk of je nu MLO of HLO hebt, verdient allebij beroert 
Voor het eerst in mn leven heb ik mn eigen plekje, en daar wil ik nog geen afstand van doen zeg maar...