Helaas stopt het meisje dat mijn pony verzordt met verzorgen.
Nu ben ik op zoek naar iemand anders, waar ik even hulp bij zoek. Het wordt een misschien wat lang verhaal maar toch hoop ik dat de moeite genomen wordt dit te lezen en te reageren.
Het is nu zeker, ik wordt geopereerd aan mijn schouder, dat betekent dat ik een nacht in het ziekenhuis kom te liggen en daarna 6 maanden moet revalideren. de eerste 2 maanden loop ik zowieso in een slingel.
In die 6 maanden ga ik bij de fysio trainen om mijn schouder te gebruiken en dat deze niet vast gaat groeien. Dit betekent ook dat ik 6 maanden niets met mijn pony mag en kan doen, hoogstens een borsteltje erover halen.
En ik was zo in een goede training met mijn pony, ik baal als een stekker ik kan nu alleen longeren/ freestylen als mijn arm dat toe laat en echt rijden kan ik niet. wel stap ik gewoon wat door de bak heen op haar.
Ik ben zowieso op zoek naar een verzorgster omdat ik binnenkort begin met mijn opleiding, voor 2 of 3 keer in de week zodat mijn huiswerk ook de tijd krijgt.
Nu heb ik zitten denken, maar ik kom er echt niet uit.
Ik kan mijn pony op deze stal laten staan, in de zomermaanden komen ze overdag buiten en 's nachts gaan ze naar binnen. ik mag niet uitmesten oid dus zou ik op zoek moeten gaan naar mensen die mijn pony elke dag kunnen verzorgen.
Of ik kan mijn pony op een andere stal zetten, hier staan ze in de zomermaanden dag en nacht buiten, maar nog steeds kan ik haar geen beweging geven ik zal dus nog steeds op zoek moeten gaan naar iemand die zo'n 4 keer per week mijn pony kan verzorgen.
Voor beide gevallen, aangezien ik niets kan doen, moet ik hier dan geld voor vragen? (en zo ja hoeveel ongeveer)..
of iemand nu met haar gaat springen, dressuuren en eventueel een wedstrijdje erbij maakt me niet veel uit (dit wel in overleg natuurlijk), wel een vereiste is dat ze op dezelfde manier getraind wordt als dat ik dat voorheen deed, dus les van mijn instructrice. en dat is weer op de stal waar ik nu sta (dus waar ze in de zomermaanden snachts naar binnen gaan), eventueel is het wel mogelijk om met de trailer naar de stal te gaan van mijn instructrice om daar les te krijgen..
Wat ik wel doe is natuurlijk elke dag langs mijn pony gaan om te kijken hoe het met haar gaat, of om eens te borstelen als ik iemand kan vinden die mij daarbij kan helpen.
Wie heeft tips, adviezen, wat is het beste om in dit geval te doen?
Ik hoop op reacties, ik zit hier echt al een paar weken van... oh help!
m
mijn vriend wil af en toe wel eens bij marinde kijken, maar hij heeft ook een opleiding, geen auto en heeft er dus ook niet alle tijd voor.

Ik kom wel verzorgen 

En.. Indd, je pony op dezelfde stal laten staan is wel zo vertrouwd, maar hoeft niet natuurlijk
tsjaa wat moet ik er nu mee.