Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Effy schreef:Ik geloof er absoluut niet. Net zo min als dat ik geloof dat er mensen zijn die met doden kunnen praten. Ik geloof niet in de hemel of in de hel, niet in spoken en geesten en ook niet in god.
Eerst zien (of zelf ervaren in het geval van praten met dieren en/of doden), dan geloven.
)..... Wedden dat ik bij de ene foto als antwoord krijg "liever pony" en bij de andere foto "pony met karakter"

gelukkig maar, neem de laatste dagen, ik ben ziek, en mijn pony doet alles voor me
normaal moet ik een halster en touwje meenemen om haar van het land tehalen, of van het erf, nu ga ik op haar rug zitten en brengt ze me gewoon naar waar ik wil. Hekje open en ze staat weer in de paddock/bak. Zonder moeite, normaal niet vooruit teslaan, gras is ook erg verslaven
Ik wil eigenlijk altijd wel schor blijven, alleen die keelpijn mag wel weg.SmithsGirl schreef:ja... ik geloof in communiceren met dieren...
DePennyBitch heeft voor mij 2 dieren geconsulteerd (Banjer en Nikita), en ze zei zulke treffende dingen... voor mij het bewijs dat het bestaat... communiceren met dieren...
cissie schreef:Ik gelof niet dat er mensen zijn die met paarden kunnen communiceren dmv woorden of zinnen (misschien ze het op die manier willen vertalen voor de eigenaar dat kan, maar niet met bv, hoe gaat het vandaag met je? en het paard antwoord 'ja met mij gaat het goed hoor'), wel in mensen die comminuceren dmv flashbacks en plaatjes/gevoelens en emoties.
Ik weet niet of er mensen zijn die Focco Huisman kennen? daar geloof ik dus voor meer dan 100% in, die man is ECHT, niks meer niks minder. Een man waar je niet omheen kunt, en ook door de faculteit in Utrecht verschillende veerartsen helpt met vinden van een onverklaarbare oorzaak of klachten bij een paard/hond.
Iedereen kan communiceren met dieren, vooral honden en paarden zijn dieren waarmee dat makkelijker gaat dan bv andere diersoorten.
misschien niet op het nivo van focco Huisman, maar we kunnen meer als we denken, als we er maar voor openstellen en de 'tijd' nemen voor het dier.