Ik heb een merrie bij ze gekocht, die zogenaamd al parcoursen had gelopen en al en helemaal verkeersmak was en 100% zonder gebreken. Het klinisch rapport wees dit uit. Na een paar dagen dat het paard in mijn bezit was, liep het niet lekker en was het bijna onberijdbaar en schrok overal van. Ik na een paar keer de DA langs te laten hebben komen, naar de DA voor rontgenfoto's, blijkt het beest artrose te hebben!! En dat voor een paard van 4,5 jaar!! Dus ik contact met hun opgenomen (via mijn advocaat )en zij wisten zogenaamd niks van die artrose af. Aangezien ik het paard toen nog maar 6 weken had, kon ze het onmogelijk bij mij opgelopen hebben. Voor ik het paard had gekocht, had ik een mailtje of de mogelijkheid tot ruilen bestond en ja die was er volgens hun. Zodra ze hoorde dat het paard artrose had, kon er ineens niet meer geruild worden. Ja kon wel, maar dan moest ik een berg geld bijleggen. Wat ze wel aanboden, was het paard a €300 per maand in bemiddeling te zetten.
De reden dat er niet geruild kon worden, was dat zij het paard in bemiddeling hadden en dat ze me dat duidelijk hadden gezegd! Ik wist dus bij aankoop niet dat het om een bemiddeling ging, pas later toen de problemen kwamen werd dit duidelijk. Ze zijn dus totaal niet van plan om mee te werken en ik moest het maar uitzoeken met de vorige eigenaar, die by the way, een niet bestaand adres heeft opgegeven en dus niet te bereiken is. Lekker makkelijk he, zo hoef je dus nergens verantwoording voor te dragen en verdien je er ook nog es goed aan.
En dan nog durven beweren dat ze met contracten werken en dat je tot 3 maanden kan omruilen!!
Laatst bijgewerkt door Esther28 op 09-01-05 23:51, in het totaal 1 keer bewerkt