Margreet schreef:Ik snap niet zo goed hoe je een mening kunt hebben over iets dat (deels) wetenschappelijk onderzocht is en waar gewoon feiten over bekend zijn (al is nog niet alles bekend).
Dat is gewoon zo of dat is niet zo, hooguit zou je je twijfels kunnen hebben bij de kwaliteit van het onderzoek, maar dan ga je wel heel ver.
Ja sorry, misschien heb ik de vraag wel verkeerd gesteld..
Het gaat dus om een literatuuronderzoek (geweldig
)
Daarbij moeten we gewoon een onderwerp kiezen, het liefst iets waarvan redelijk veel wetenschappelijk onderzoek te vinden is.
Het gaat er dus om dat we de literatuur etc etc vergelijken met elkaar.
Een van de opdrachten was dus ook wat de paardeneigenaren zelf ervan denken, niet iedereen hoeft op de hoogte te zijn van het (wetenschappelijke) onderzoek, maar vaak worden er wel dingen gedacht ("aangevoeld").
Zoals hierboven al genoemd werd: ik denk wel dat ze kleuren zien, want die spuitplaats of hindernissen met felle kleuren vinden ze eng!
Uiteindelijk moeten we alles op een grote hoop gooien, vergelijken met het "wetenschappelijk hoofdartikel" dat we hebben gekozen, kijken hoe "wetenschappelijk" het is, en tot een soort eindbesluit komen.
Tjsa.. ze moeten wat verzinnen om je uren vol te maken 
In ieder geval bedankt allemaal voor de reacties!