Waarom ben jij begonnen met rijden?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Waarom ben jij begonnen met rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-05 20:10

ja de titel zegt het, waarom eigenlijk? Clown
Omdat het je gewoon leuk leek om te doen, omdat het in de familie zit, omdat vriend(in)lief het ook doet, door een vriend/vriendin...

Ikzelf als verjaardagscadeau op mijn 8ste, kreeg toen tien lessen cadeau. Het grapje is helaas een beetje uit te hand gelopen tot twee eigen paarden Haha!

l0rrYp0rrY

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:12

Ik kwam altijd bij mn tante die had eigen paarden, toen kreeg ik op mn 6e voor sinterklaas priveles kadoo Lachen en het grapje is idd blijve hange hier ook.. ook tevens tot 2 eigen ;pony's, nu nog 1.. maar tog Lachen

Heranda

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:19

Door een vriendin, ik ging wel eens mee naar de manege, en dan uitstappen enzo en ik vond het hardstikke leuk Lachen Maar mocht toen die tijd nog niet op paardrijden van m'n moeder, totdat ik samen met m'n moeder naar het pannenkoekenhuis ging en ze me vertelde dat ik op paardrijden mocht en ik was toen 7!

_Margarita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:40

tsja het is er eigenlijk met de paplepel ingegoten zeg maar..
Op mijn 2e kreeg ik een shetlander.. toen was het altijd wel wat rijden en verzorgen enzo.. maar het 'echte werk' begon zeg toen ik 6 jaar was en fancy kreeg.. toen was het echt elke dag naar de paarden! Lachen

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:45

Mijn moeder zat bij de bereden brigade, en die vond het wel een leuk idee als ik ook ging rijden. En het sloeg aan Haha!. Ik ben ook begonnen op een manege, toen ik een jaar of 6 was.

Marleen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:46

door een vriendin, zij ging op paardrijden en zo nu en dan ging ik mee. en ja toen ging de liefde bij mij ook bloeien en ja ook bij mij is het uit de hand gelopen...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:46

Ik zou het eerlijk gezegd niet meer weten Haha!
Ben begonnen toen ik 9 was, volgens mij gewoon omdat het me leuk leek. En een schoolvriendinnetje had een eigen pony toen, waar ik heel af en toe eens op mocht Lachen
Het zit beslist niet in de familie. De rest van mijn familie vindt paarden echt drie keer niks Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:47

Hm.. De beste vriendin van mn mama heeft een dochter die paardrijd, ze had een bijrijdpaard op een privemanege en ik mocht er even op, stappen en draven enzo je weetwel de beginselen Knipoog Ik was opslag besmet met het virus... Clown

_Wieke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:48

Mijn moeder en mijn opa hebben paardgereden en mijn moeder heeft toen ik nog lang niet bestond een eigen arabiertje gehad (helaas moest hij worden afgemaakt want hij had last van spat ofzo) maar verder had ik nooit echt te maken gehad met paarden en zelfs nooit geaait ofzo, tot dat ik een keer mee ging met een vriendinnetje naar de manege, ik was gelijk besmet met het paardenvirus. Haha!

Volgens mij vinden alle mensen paarden wel lief als ze ze een paar keer hebben geaait enzo

Alytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:51

wow das nog eens een lastige vraag Clown Knipoog
Volgens mij hield ik vanaf mijn geboorte al van paarden, en ja dan wil je dus ook paardrijden Haha!

roylinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 20:51

mijn vriendinnetjes van toen vonden balet minder leuk als paardrijden, en toen ben ik ook ns mee geweest naar de manege Lachen
toen ik jarig werd kreeg ik mijn eerste les om te kijken of ik het ook leuk vond, haha nu hebben me ouders daar wel wat spijt van haha (ik was toen 7)
Maar ike niet Haha!

Idioteque

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:14

Een vriendin gaf een paardrijfeestje en toen wilde ik daarna ook op les Haha!

Steff_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:20

Zit in de familie Haha! mijn zus zat op les, en dat wou ik ook en zo ben ik eigenlijk begonnen Haha!

Arwennn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:32

echt niemand reed in mijn familie.. dus die konden het ook niet tegen mij zeggen... ik kwam er ineens zelf mee Tong uitsteken mam... mag ik op ponyrijden???:D en het mocht Haha! Haha! Haha!

Biepje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:45

Ik heb gezaagd en gezaagd tot ik mocht. Bij ons in de familie heeft er niemand het paardenvirus behalve ik (en ik heb het dan in familiedosis natuurlijk)

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 21:54

omdat het makkelijker ging dan lopen??!!
Ik zat eerder op een shet dan dat ik kon lopen, dus dat zegt wel genoeg...

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:03

Ik ben gewoon begonnen op mijn 6e, hoe ik besmet ben geraakt? geen idee, niemand in de familie die iets met paarden heeft helaas, gelukkig heb ik mijn pa wel een beetje besmet, want die is nu wel fanatiek om mee op wedstrijd te gaan:P

Lisetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:21

Veel vriendinnen van mij reden paard. Ik ging weleens mee naar de manege en dan mocht je altijd uitstappen. Zo kreeg ik vor mijn verjaardag 10 lessen op de manege en ben het altijd blijven doen.
Nu van de manege weg en heb verzorgpony's :d

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:32

ik was net voor men elde verjaardag zot van paarden
ale ja, ik vond het mooie beestjes Haha!
voor men verjaardag kreeg ik een week paardenkamp.
en toen moesten we de woensdag al weten of we doorgingen met de lessen, ik zagen, wen men moeder zei dat ik es mocht proberen
nu rijd ik al 5 jaar, waarvan de laatste 3 jaar op een andere,betere en dichtere manege.

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:41

Ik weet eigenlijk niet ik was (en ben) gewoon dol op paarden Tong uitsteken
Het zit zeker niet in de familie de meerderheid is bang voor paarden Schijnheilig .

En ik mocht maar niet op paardijden van mijn ouders toen vond ik een manege in de buurt via een vriendin. Van haar kreeg ik een soort informatieblaadje van die manege en toen ging ik het het nog eens vragen. "Mahaaaam mag ik alsjeblieeeft op paardrijden? Pling .
Oke we gaan wel ens een keertje langs en hehe madam iris zat eindelijk op paardrijden Tong uitsteken

iris_oo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:42

Ik weet eigenlijk niet ik was (en ben) gewoon dol op paarden Tong uitsteken
Het zit zeker niet in de familie de meerderheid is bang voor paarden Schijnheilig .

En ik mocht maar niet op paardijden van mijn ouders toen vond ik een manege in de buurt via een vriendin. Van haar kreeg ik een soort informatieblaadje van die manege en toen ging ik het het nog eens vragen. "Mahaaaam mag ik alsjeblieeeft op paardrijden? Pling .
Oke we gaan wel ens een keertje langs en hehe madam iris zat eindelijk op paardrijden Tong uitsteken

Maar de vraag was waarom he Clown gewoon omdat ik het heel leuk vind!

Chocopasta

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 22:43

Mijn oom had een manege, iedereen reed zo ongeveer in de familie, en ik hield superveel van paarden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:19

omdat de lieve goede sint een pony aan mij had gegeve Tong uitsteken

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:27

op de manege was 9, vroeg er al langer om, nooit emer opgehouden,

loutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-05 23:32

mijn zus reed ook paard dus dat moest ik natuurlijk Haha! ook doen zodra ik oud genoeg was