Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ryanne schreef:
Ik wil inderdaad het resultaat bekomen dat de vlecht helemaal (dus over heel de lengte) héél dicht bij de manenkam komt te liggen. En dat ze er zo een beetje 'binnenstebuiten' gedraaid uitziet. Maar toch niet er zo echt helemaal bovenop (hoewel ik dat ook eens ga proberen, dus bedankt voor die uitleg
)

en vergeet de ruintjes niet die mogen natuurlijk ook!!!Tanjake schreef:@ Sanex, goh nu weet ik het zelf niet meer wat ik bedoelIk wil inderdaad het resultaat bekomen dat de vlecht helemaal (dus over heel de lengte) héél dicht bij de manenkam komt te liggen. En dat ze er zo een beetje 'binnenstebuiten' gedraaid uitziet. Maar toch niet er zo echt helemaal bovenop (hoewel ik dat ook eens ga proberen, dus bedankt voor die uitleg
)
Die eerste foto van Mrieke bedoel ik dus niet, dat is wat ik ook 'kan'. Maar die pony's daaronder, denk dat die er wel zo een hebben zoals ik bedoel, ofwel zijn die wel erg netjes gevlochten en moet ik nog veel oefenen
Onderlangs vlechten i.p.v bovenlangs