Ik ben Nancy en ben 22 bijna 23 jaar oud. Ik heb vanaf mijn eerste jaar al reuma, en heb er op dit moment vreselijk veel last van! Ik rij vanaf mijn 10e jaar ongeveer, en heb vanaf mijn 16e een eigen paardje Imka een fjord van bijna 17 jaar. Ik kan op dit moment bijna niet meer rijden omdat dit veel te veel zeer doet aan mijn knieen. Ik heb bij iemand die verende beugels geprobeerd wat mij toen wel erg beviel. Dit heb ik overlegt op het ziekenhuis waar ik 2x in de week heen ga om therapieen te volgen en die zeiden dat ik eens aan jullie moest vragen of er meer mensen zijn die paardrijden met een handicap en of er mischien substanties zijn die je kunnen helpen bij aangepaste beugels en die ook subsidie geven daarbij...
Nou hoop ik dat ik van jullie daar ook informatie van kan krijgen en bij wie ik dat terecht moet! Die beugels zou ik erg graag willen aanschaffen maar ze zijn vreselijk duur om zo maar te gaan halen en op het ziekehuis zeiden ze ook dat het zonde zou wezen al shet niet blijkt te helpen! Die dag hielp het wel maar ik heb wisselend veel en weinig pijn en mischien was dat nou net een van mijn goede dagen! Ik hoop dat jullie mij ook kunnen helpen...
Groetjes nancy
.... Ik zou ook een oproepje plaatsen op marktplaats/divoza, kijken of iemand ze verkoopt voor minder geld. Sterkte en succes met rijden