Al maanden lang, vanaf de zomer vakantie, is mijn vriendin Shari helemaal GEK van een paard. Het is gewoon niet normaal meer. Die 2 klikken gewoon zo goed. Zelfs de mensen op de ranch (waar hij staat) zeggen het.
Als we op de ranch zijn is het gewoon Shari d'r paard. Daar komt het eigenlijk op neer. Ze is heel de dag met hem bezig. Letterlijk van 's morgens tot 's avonds..
Al die tijd, al die maanden, heeft ze maar 1 droom gehad. Om hem te kopen. En ja hoor, hij staat dan eindelijk voor Shari te koop. Nog niet voor iedereen geloof ik.
Eigenlijk (bleek sinds vandaag) was de vraagprijs 7000 euro. Maar voor Shari hebben ze een uitzondering gemaakt. 5000 euro.
Maar dat wisten wij nog niet.
Shaar zei al dat ze er gewoon het geld niet voor hebben.
Toch bleven we maar hopen en dromen over dat we ooit een keer samen met Braveheart en Nicky (mijn paard) samen zouden gaan rijden. Lekker buiten of in de bak. In de zomer leuke dingen doen enz enz..
En toen gebeurde het. Mijn moeder had een beetje zitten praten met de mensen van de ranch.
Volgens mijn moeder was er gezecht, dat ze anders Brave ook in termijnen mogen betalen en dat er zelfs nog iets van de prijs af zou mogen!
Toen me moeder het aan ons vertelde, flipte we gewoon zowat!!
We waren helemaal gelukkig. Misschien gebeurde het dan toch!!
Shari en Brave
Morgen (woensdag) zouden we weer terug gaan naar de ranch. Shari en ik hebben nog nooit zulke leuke plannen zitten maken over dingen die we kunnen gaan doen samen met de paarden. Maar toch hielden we in ons achterhoofd dat het heel misschien niet door zou gaan.
Alles leek zo dicht bij te komen. Morgen zouden we het misschien wel te horen krijgen! Shari dr moeder had een mailtje gestuurd naar de ranch.
Vanavond kregen ze een mailtje terug. De prijs bleef op 5000 euro staan en in termijnen betalen kon helaas niet i.v.m. een vorig misverstand ofzo?
We willen hun absoluut niet de schuld geven, maar het is zo oneerlijk!!
Shari en Brave horen gewoon bij elkaar. Het klikt zo bijzonder goed. Het is gewoon ongelovenlijk wat er nu gebeurt
- Hoe komen we in vredesnaam aan nog 2000 euro??!!
- Hoe komen we aan Braveheart??!!
- Komen we eigenlijk ooit nog wel aan Brave??!!
Wie weet wat we nu moeten doen? We waren zo blij! Misschien wel TE blij.. Maar we waren ook al zo dichtbij!
Misschien wel TE dichtbij..?

Foto: Shari en Brave
Hoe komen we aan het geld
HELP

hahah..
...en dan 7000 euro
!! das een hoop geld voor een tinker
Ik moet er wel even bij zeggen (voordat er meer mensen bij zijn die hem kennen) hij is niet "officieel" te koop. Shari is meer een hmm.. hoe noem je zoiets..? Uitzondering zeg maar.
Misschien komt dit van Shari een beetje "boosachtig" over maar dat is denk ik niet de bedoeling, ik ken dr en soms schrijft ze dingen een beetje op een "verkeerde" toon