Van Rijs in Zevenhuizen of Commijs in Rotterdam?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Supertje

Van Rijs in Zevenhuizen of Commijs in Rotterdam?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:01

Ik heb ernstig de shopkriebels Haha!
En aangezien mijn 'nette' hoofdstel niet erg netjes meer is wil ik een nieuwe. Wel een hoofdstel van goede kwaliteit.
Nu vraag ik me af waar ik het beste kan gaan kijken, bij van Rijs of bij Commijs.
Wie komt er wel eens bij deze zaken, is er een beetje uitgebreidt aanbod, en welke merken verkopen ze er?

_Michelle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:07

Bij van rijs heb ik al 2 keer mijn hoofdstel gekocht, genoeg aanbod daar Haha! Commijs ken ik niet en ben ik nog nooit geweest. Bij van rijs word je goed geholpen! op www.vanrijs.nl kan je geloof ik zien welke merken ze allemaal verkopen.

Supertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 12:12

De site had ik al gevonden, helaas staat daar niet op welke merken ze verkopen.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:24

Van Rijs is echt een hele goede winkel! Ruim aanbod, vriendelijke verkoopsters, wordt goed geholpen.
De merken? Tja weet het niet precies, maar iig wel veel! Haha!
Commijs ken ik ook niet

Fleda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:29

Van rijs is echt een super winkel! Onwijs gave hoofdstellen, goede service! Ik denk dat je daar wel gaat slagen! Qua merken weet ik ook niet precies wat ze verkopen..Iig Kiefer!

gekke_koei

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:51

comijs absoluut.. je krijgt op alles en dan echt op alles(zelfs je sporen beschermer) 10 % korting hele jaar door op alle nieuwe collectie ook..

dus ik zou echt daar heen gaan.

plus dat ze je daar goed helpen.. ze hebben daar heel veel van harrys horse tot de duurdere merken. ook shumacher, passier.. ze kunnen ook alles voor je bestellen..

mriekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:52

ik ken alleen verhalen over van Rijs en die zijn allemaal OK dan!
comijs ken ik niet

o_floor_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 13:16

Waar zit Comijs in Rotterdam?

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:05

Commijs zit op de s'Gravendijkwal in Rotterdam. Hele goede service, als ze dingen niet hebben kunnen ze het idd bestellen en je krijgt altijd korting op alles, bevalve als het al in de aanbieding is.

Van Rijs vind ik ook goed, maar die geeft geen korting.

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:23

is commijs die winkel waar je eerst moet aanbellen voordat je binnen kan???

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 14:46

Esmeralda schreef:
is commijs die winkel waar je eerst moet aanbellen voordat je binnen kan???

yep

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:05

Hier nog een zware Commijs fan!!! Als iets te lang in de winkel ligt naar hun zin krijg je het voor een prikkie mee. Het lijkt heel onoverzichtelijk bij hun maar ze hebben echt heel veel, want ze duiken gewoon het magazijn even in.
En idd hebben ze alle merken en zijn er niet vies van een duur merk af te kraken en je gewoon een goedkope versie te verkopen. Dus als ze dan een duur merk aanprijzen weet je ook dat dat echt beter is dan de goedkopere versie. Snappen jullie me nog????

En je kunt alles bij ze bestellen. Ik wilde graag een Wintec endurance. Dus hebben ze er 1 voor mje besteld met als afspraak dat als ik hem niet zou nemen ze hem gewoon weer mee terug gaven aan de leverancier.

Verder houden ze ook speciaal voor mij alle paarse spulletjes in de gaten!!!! Echt een topwinkel!!!!
O ja, en ik was nog niet klaar met mijn lof: als een broek of jas je niet staat zullen ze dat ook gewoon zeggen!!!!

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:16

Ik ben nog nooit bij Commijn geweest, maar ik vind van Rijs een super zaak. Heel groot, veel merken en hele aardige mensen.
Maar als je een beetje rustig wilt kijken moet je niet op zaterdag ofzo gaan, want dan is het er heel erg druk.

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:22

Commijn zegt mij ook niks......CommijS wel.... Knipoog

Sjimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:25

Ineke2 schreef:
Commijs zit op de s'Gravendijkwal in Rotterdam. Hele goede service, als ze dingen niet hebben kunnen ze het idd bestellen en je krijgt altijd korting op alles, bevalve als het al in de aanbieding is.

Welles! Knipoog

Als je 10 bonnetjes hebt van van Rijs (uitzondering wormenkuren) dan krijg je korting voor 10% van het bedrag van het totaal van die bonnetjes een volgende keer dat je koopt. Je moet die 10 bonnetjes dan wel van binnen 1 jaar zijn geloof ik (maar ze zijn niet zo moeilijk Knipoog ).

Iig dit was zo tot ik ben verhuisd (ben er daarna niet meer geweest).

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:29

Tja maar ik kom maar zo'n 1x per jaar bij Van Rijs (omdat ik geen auto heb en er dus niet makkelijk kan komen) dus zin heeft dat niet Tong uitsteken

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 16:21

Ineke2 schreef:

Als je binnen een jaar 10 bonnen hebt, krijg je bij je elfde aankoop 10% van het bedrag van die bonnen korting!

edit: zal voortaan lezen... maar het geldt iig nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:20

Paulusjuh schreef:
Van Rijs is echt een hele goede winkel! Ruim aanbod, vriendelijke verkoopsters, wordt goed geholpen.
De merken? Tja weet het niet precies, maar iig wel veel! Haha!
Commijs ken ik ook niet

Nou, ze hebben er ook zoveel verstand
Ik kom helemaal vanuit Rotterdam, dus van Rijs is een behoorlijk eindje rijden. Ik start in het Cremé en had dus een cremé plasteron nodig. Hier bij Hypo en Sta-Rho hadden ze die niet, dus moest ik elders zoeken. Aangezien ik niet weet van Commijs zit, wilde ik dus naar van Rijs.

Dus heel voorbereid van te voren gebeld of ze een cremé plasteron hadden, het liefste een jachtplasteron. Prima en wel, hadden ze. Dus wij 2 uur onderweg (File !! Nog bedankt lein Knipoog), kom ik daaraan en hebben ze champagne plasterons, dat is geen creme. Ik werd ook door het meeste domme persoon op aarde geholpen imo.

Later kwam de eigenaresse helpen en die heeft me uiteindelijk aan de goede kleur geholpen. Terwijl die andere verkoopster daar ook gekeken had Verward Uiteindelijk toch blij ermee, maar ik irriteerde me mateloos aan die andere verkoopster, ze bleef maar volhouden dat het creme was Boos!

Quarterh0rse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:22

van rijs is idd een goeie zaak en hebben ze best veel. Bij commijs kwam ik vroeger altijd en toen was het erg goed weet alleen niet hoe het 6 jaar later is? Haha!

sas00

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:26

Bij van Rijs!!
Echt een goeie winkel, heel klantvriendelijk.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:28

ShannaY schreef:
Aangezien ik niet weet van Commijs zit, wilde ik dus naar van Rijs.

Adres van Commijs is gewoon heel makkelijk via internet te zoeken (via google.com) en staat ook in het telefoonboek en de gouden gids

StalDiefdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 17:34

Van Rijs is heel groot en heeft dus heel veel keuze, maar service ben ik niet zo over te spreken, meerdere slechte ervaringen. Ach, een hoofdstel kan je zelf makkelijk uitzoeken, dus is die service en klantvriendelijkheid niet zo noodzakelijk m.i.
Je kan trouwens ook nog naar Starho in Rhoon gaan, om je keuze wat moelijker te maken Haha!

Uprica

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:00

In eerste instantie zou ik voor Commijs gaan, Van rijs vind ik zelf wat minder omdat de prijzen daar wat hoger liggen wat betreft paarden spullen behalve als ze natuurlijk aanbiedingen hebben. Ik zou als je goede service, kwaliteit prijs verhouding wil hebben zeker naar Sta- Sho in Rhoon gaan, ze hebben niet erg veel maar kunnen ook veel voor je bestellen en Mr-ed in Maassluis is zeker te weten ook erg goed en meestal ook wel veel aanbiedingen.
Zoals je merkt veel keus, dus succes met shoppen!!!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 21:11

Let alleen bij Starho erop dat je niet vlak voor lunchtijd komt (jaha, hij gaat echt dicht tussen de middag!!!) want dan wordt je erg afgeraggeld behandeld.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 22:41

Jorie schreef:
Let alleen bij Starho erop dat je niet vlak voor lunchtijd komt (jaha, hij gaat echt dicht tussen de middag!!!) want dan wordt je erg afgeraggeld behandeld.

En ze weten altijd alles beter dan jouzelf, ook al gaat het over je EIGEN paard..