iritatie top 10 -)

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

joycje

iritatie top 10 -)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 15:57

Ik vind bokt een erg leuk forum maar kan me aan sommige dingen gruwelijk ergeren Lachen.. ( op aanraden van YOkie Knipoog )

Dus leek het me leuk om een iritatie top 10 te maken. Misschien kunnen we er wat mee. En worden er mensen door wakker gemaakt Lachen...

waar ik me aan kan ergeren is:

- dat sommige mensen hier voor heilig aangezien worden.

- Sommigen hun conclusies al getrokken hebben en reageren voordat ze uberhaubt iets gelezen hebben.

- Dat mensen ongelooflijk hard en kort door de bocht kunnen reageren.

- dat sommige hun pleziertjes leuker vinden dan het welzijn van hun paard.

- Dat er sommige mensen compleet afgemaakt worden terwijl ze in hun ogen een hele normale vraag stellen.

- Dat sommige mensen al bij voorbaad worden afgekraakt omdat ze staan voor wat ze doen..

- Er weinig open gestaan wordt voor andere meningen...

Let wel niemand hoeft zich aangesproken te voelen. Ik ben alleen benieuwd of ik de enige ben die zich hieraan ergert of dat er nog meerdere zijn.. Zodat we elkaar op ons gedrag kunnen aanspreken. Lachen..

Dus een volledig onschuldig topic....

Ben benieuwd naar jullie top 10 Knipoog.

Groetjes joyce
Laatst bijgewerkt door joycje op 29-12-04 16:20, in het totaal 2 keer bewerkt

Yokie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 15:59

Met stip op 1:

Het gebruik van de term: "je ergens aan irriteren". Het is of je ergens aan ergeren, of iets irriteert je.

Haha!

Joyckuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:01

ik weet er nog wel een, mensen die met de rest mee praten. iedereen deelt dezelfde mening totdat iemand met een andere mening komt, dan klopt die mening weer. volg je het nog? Tong uitsteken

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:01

MSN taal, dat vind ik irritant.
En dat sommige mensen al anderen afkrakend hun intrede doen op het forum.

Voor de rest vind ik het eigenijk best wel gezellig.

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:04

yokie schreef:
Met stip op 1:

Het gebruik van de term: "je ergens aan irriteren". Het is of je ergens aan ergeren, of iets irriteert je.

Haha!

Hihi hijs leuk.. Maar heb geen idee hoe ík 't er anders neer moet zetten.. Grin ben nog steeds blond Knipoog

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:04

Weet je wat ik ook irritant vind? Dat bokt zo verschrikkelijk verslavend werkt Haha!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:09

Ilse schreef:
Weet je wat ik ook irritant vind? Dat bokt zo verschrikkelijk verslavend werkt Haha!

Nou vind het niet irritant hoor... (eh niet altijd!!! Haha! ) Maar wat hierboven gezegd word dat mensen idd met elkaar meepraten... bah.
Waar ik me ook aan kan ergeren is dat mensen iets proberen uit te leggen, wat niet duidelijk over komt, het dan ook nog proberen om een soort van clinic te organiseren, aan de hand daarvan proberen uit te leggen en te tonen, en dat het dan nog niet lukt!! En dan toch volhouden dat ze goed hun theorie in praktijk omgezet hebben en dat paard dan goed loopt (terwijl de meeste mensen juist vonden dat het paard niet goed en zuiver liep)

Aramat

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:11

joycje schreef:
Hihi hijs leuk.. Maar heb geen idee hoe ík 't er anders neer moet zetten.. Grin ben nog steeds blond Knipoog

Ergeren ipv irriteren dus. Sorry offtopic Knipoog

Effy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:12

Het enige waar ik me echt heel erg aan kan ergeren hier op bokt zijn mensen die weinig kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal. Typfouten, geen probleem, die maak ik ook. Hier en daar een spelfout, ook geen probleem. Maar mensen die echt grove en herhalende taalfouten maken

Ik snap dat niet iedereen perfect Nederlands kan schrijven, maar plaats in ieder geval leestekens en hoofdletters, en ga niet je eigen versie van een moeilijk woord verzinnen, maar zoek het op in een woordenboek of gebruik een ander woord.

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:12

Dat als je een keer uit de hoogte gedaan hebt je de volgende keer een mening geeft, deze erg tegengesproken wordt en die moet dan gelijk krijgen Boos!

Niffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:16

Effy schreef:
Het enige waar ik me echt heel erg aan kan ergeren hier op bokt zijn mensen die weinig kaas gegeten hebben van de Nederlandse taal. Typfouten, geen probleem, die maak ik ook. Hier en daar een spelfout, ook geen probleem. Maar mensen die echt grove en herhalende taalfouten maken

Ik snap dat niet iedereen perfect Nederlands kan schrijven, maar plaats in ieder geval leestekens en hoofdletters, en ga niet je eigen versie van een moeilijk woord verzinnen, maar zoek het op in een woordenboek of gebruik een ander woord.

Helemaal mee eens!!! En dan die MSN taal, soms snap ik gewoon niet wat er staat en neem ik niet eens de moeite meer de moeite om het te lezen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:19

Wat ik ook vreselijk vind, is dat bepaalde instructeurs maar aankl*ten met hun leerlingen, die juist opgeleid moeten worden. En dat er maar wat aangereden word. Om even voorbeeld te noemen, hoe er om gegaan word met paard en ruiter: HAW: Alle springmissers op een rijtje! incl zandhappers
Dat kan gewoonweg echt niet. Instructeurs moeten verantwoording nemen voor hun zaken, niet ervoor zorgen dat diverse ruiters van paarden/ponies afvallen binnen een uur!!!

Murru

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:20

Idd op 1 de msn taal en verder zou ik het niet weten want als je iets niet leuk vind dan lees je het niet, reageer je niet .... maar soms dat kinderachtige penny gedoe.... dat is wel eens vervelend.

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 16:22

Bets schreef:
Wat ik ook vreselijk vind, is dat bepaalde instructeurs maar aankl*ten met hun leerlingen, die juist opgeleid moeten worden. En dat er maar wat aangereden word. Om even voorbeeld te noemen, hoe er om gegaan word met paard en ruiter: HAW: Alle springmissers op een rijtje! incl zandhappers
Dat kan gewoonweg echt niet. Instructeurs moeten verantwoording nemen voor hun zaken, niet ervoor zorgen dat diverse ruiters van paarden/ponies afvallen binnen een uur!!!

niet overdrijven bets het was in 2 uur Schijnheilig

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:25

joycje schreef:
niet overdrijven bets het was in 2 uur Schijnheilig

Ja dat is ook een irritatie Bloos niet goed doornemen van de tekst!!!!! Schijnheilig Heel frustrerend.. Haha!

Larish

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:26

Alle genoemde dingen in dit topic. Maar ag, je kan het toch nergens perfect hebben?:P

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:30

Ik kan me er echt aan ergeren dat sommige mensen zich meteen aangevallen voelen als je iets zegt, sommige reageren dan zo fel. Dat vind ik jammer.

nadezda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:31

Ik irriteer me aan het het woord BANKETSTAAFACHTIG.
Vind het zo ongeloofelijk dom woord en irritant om te lezen en hoe meer ik erop let hoe meer het erop lijkt of dit woord gebruikt wordt.

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:31

Anouar15 schreef:
Ik kan me er echt aan ergeren dat sommige mensen zich meteen aangevallen voelen als je iets zegt, sommige reageren dan zo fel. Dat vind ik jammer.
Precies vooral op een vraag die je gewoon stelt of advies geeft.... en hup in de aanval! bullshit.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:33

Het huidige boktlogo, met een staart als een garnaal...

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:33

Bets schreef:
Precies vooral op een vraag die je gewoon stelt of advies geeft.... en hup in de aanval! bullshit.

Of je vraagt iets over rijden en dan schrijven ze: Zoek een goede instructice!

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:34

Anouar15 schreef:
Of je vraagt iets over rijden en dan schrijven ze: Zoek een goede instructice!

Ligt aan de situatie. Als het mensen zijn die geen instructie hebben.... is het een tip.

Kaya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 16:49

1 - mensen die vreselijk kuddegedrag vertonen en dat als excuus gebruiken voor onkunde en domheid en weigering te ontwikkelen en kennis te vergaren onder het mom van: 'iederéén doet het toch zo??'
2 - hetzefde als Yoki: je ergens aan irriteren, brrrr - moet zijn: 'je ergens aan ergeren' of 'iets irriteert je'.
3 - Te ongenuanceerd en hard reageren
4 - Dat sommigen hun pleziertjes leuker vinden dan het welzijn van hun paard.
5 - Dat er sommige mensen compleet afgemaakt worden terwijl ze in hun ogen een hele normale vraag stellen.
6 - Dat sommige mensen al bij voorbaat worden afgekraakt omdat ze staan voor wat ze doen.
7 - TE veel TE grote foto's in een topic (leuk, foto's, maar vaak te groot en te veel dus)
8 - Hokjesplaatsen - ik haat hokjes (en ik doe het soms zelf, helemáál afschuwelijk!!)
9 - ik kom helemaal niet aan 10...
Ben niet gewend om alleen maar te schrijven wat ik fout vind, dus ik wil graag nog even toevoegen wat ik FIJN vind: doordachte meningen te horen (lezen) die mij soms mijn eigen (doordachte) mening laten bijstellen. Niks meepraten - gewoon een vorm van eigen ontwikkeling en respect voor iemand die meer weet dan jij.

Exit13

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 18:36

Het worden er geen 10, maar waar ik me wel aan erger:
- 'waar is je cap' op HAW
- je ergens aan irriteren Haha!
- berichten die onleesbaar zijn door breezahtaal en het ontbreken van leestekens
- mensen die opscheppen (en waarbij ik vaak twijfel of het wel waar is)

joycje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 18:40

Idd alsof je zonder cap niet kan rijden.. Is toch mijn eigen verantwoording.