hoofd op schouder ?? :? :?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Josien_

hoofd op schouder ?? :? :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-04 21:36

nou mijn verzorgpony legt vaak als ik hem aan het poetsen ben zijn hoofd op mijn schouder (ook wel eens een andere keer)
maar ik wil graag weten wat dat nou eigenlijk betekend Verward
ik dacht eerst dat ie dat deed omdat ie moe is ofzo maarja hij kan niet altijd moe zijn

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:40

Hij gebruikt je als leunpaal Haha!
Nee, het is gewoon iets van je pony, hij vindt het waarschijnlijk leuk.

sharonlisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:48

Ha Ha zijn hoofd werd hem even te zwaar

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:49

Hij vind het denk ik lekker. Mijn paard gaat heel vaak zo ver naar achteren staan dat het touw waar hij mee vast staat strak staat en dan laat hij z'n hoofd op het touw rusten. Dan zit het touw onder z'n kin door en daar hangt z'n hoofd op. best raar gezicht en als je hem niet kent zou je denken dat hij elk moment kan gaan hangen, maar dat doet hij niet.

PrietPraat

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 21:58

zal hij leuk vinden wss *LOL*
best lief Knipoog

o_floor_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:48

Mijn pony legt ook altijd haar hoofd op mijn schouder bij het poetsen.Ze wil dan lekker knuffelen.Iedereen bij mij op stal vind dat ik altijd maar lang nodig heb om te poetsen,ze weten niet dat ik naast het poetsen ook nog minstens tien minuten sta te knuffelen.Dat is ons geheimpje.

XSereentjeX

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 22:49

ze heeft iig geen hekel aan je Clown
waarschijnlijk gebruikt ze je gewoon als steuntje...

oef wat heeft ze toch een zwaar hoofd Clown

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:10

Mijn verzorgpony doet dat ook vaak, meestal is dat een teken dat ik even aan haar nek moet krabbelen ... vind ze lekker, hahaa..
En ik doe het meestal ook nog, dat is slecht Haha!

Marliesje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:15

Mijn paard doet het ook, ze gaat dan heerlijk in mijn nek aan mijn haar snuffelen, denk dat ze jaloers is op de shampoo die ik gebruik ofzo.
Ik vind het wel lekker zo'n knuffelpaard.

lailapri

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-04 23:17

als de hengst van de buurman dat doet zit hij 5 min lekker op je rug te jeweet wellen hahahaah

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:20

mijn pony doet dit ook altijd, meestal onder het borstelen, maar soms ook als ze los in de bak staat en ik ook.

ik ind het lief, ga haar danh altijd kroelen en dan zie je die oogjes half dicht gaan Lovers vind het altijd leuk als ze dat doet !!! Haha!

Pops

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 00:31

Waarschijnlijk vind die pony dat gewoon leuk zoals iedereen zegt! Mijn paard legt ook veel haar neus in mn nek als ik sta te babbelen met iemand!

brechje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 01:00

Bij honden zou het een teken van dominantie zijn! Knipoog Bij paarden is het oa ook een teken van vertrouwen, een rustpunt nemen bij elkaar.....of het ook dominantie kan zijn? geen idee!

manonutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 08:30

ff kroelen die van mij doet het meestal als ik dekens kom wisselen

Charly

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 09:11

mijn pony doet het ook, en gaat dan uiteindelijk mijn wang likken Bloos... hihi

Maaikelove

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 09:30

ik denk dat het gewoon lief bedoelt is!! Ik vind dat altijd wel leuk als ze lkkr dicht met hun hoofd bij je staan!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 10:49

MissSisa schreef:
Hij gebruikt je als leunpaal Haha!
Nee, het is gewoon iets van je pony, hij vindt het waarschijnlijk leuk.

ja dat steunpaal had ik ook wel kunnen bedenken Tong uitsteken
maarja hij zal het idd wel gewoon leuk vinden

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 10:50

Ook bij paarden is het een teken van dominantie. Zo schattig als het ook is, ik heb liever niet dat mijn paarden dat bij mij doen.

bibi76

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:00

Mijn paard vind het echt heerlijk om te kroelen en doet het ook het liefst met zijn hoofd op mijn schouder.
Als hij ligt in de stal dan kan ik er ook altijd gewoon bij gaan liggen, hij vind het echt fantastisch om te kroelen.
Zeker als ik en fleece trui of vest aan heb dat vind hij echt geweldig

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:18

mijn paarden proberen het vaak ook, maar ik wordt niet graag als steunpaal of schuurpaal gezien, heb liever dat ze me gewoon als hun baas zien en dus zelf hun hoofd maar dragen Knipoog

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 11:22

Anouar15 schreef:
Hij vind het denk ik lekker. Mijn paard gaat heel vaak zo ver naar achteren staan dat het touw waar hij mee vast staat strak staat en dan laat hij z'n hoofd op het touw rusten. Dan zit het touw onder z'n kin door en daar hangt z'n hoofd op. best raar gezicht en als je hem niet kent zou je denken dat hij elk moment kan gaan hangen, maar dat doet hij niet.

Doet die van mij ook.
Met zijn hals helemaal gestrekt, touw strak. Echt een stom gezicht!

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 11:30

hah jullie pony's zijn niet de enige zo ken ik er nog wel een paar die "giraffe" willen spelen Tong uitsteken

Amazone2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 13:20

Een paard die jou als scheurpaal gebruikt moet je inderdaad niet goed vinden maar ik heb mijn paard zelfs geleerd om zijn hoofd op mijn schouder te leggen als ik met mijn gezicht naar hem toe sta en dan kriebel ik hem zachtjes achter zijn oor of onder zijn oog. Dan gaan zijn oogjes dicht en staat ie gewoon heerlijk te genieten! Als ik 's avonds laat bij hem op stal kom gaat hij ook vaak in zijn box liggen en dan ga ik bij hem op de grond zitten en legt hij zijn hoofd op mijn schoot. Gewoon een teken dat hij me volledig vertrouwd!

SanetJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-04 14:02

Ik denk inderdaad ook dat er een verschil is tussen als schuurpaal gebruikt worden en als steunpaal... als schuurpaal geven ze je gewoon een dreun (eigenlijk) en dien je alleen voor hun gemak..
Zodra het paard zijn hoofd op je schouder legt, stelt hij zich eigenlijk in een hele kwetsbare situatie op, wat ze dus alleen doen als je vertrouwen.. En tsja, dat ik dan lekker begin te krabbelen, dat is dan toch mooi meegenomen. Ik ondersteun het hele hoofd niet (is zwaar hoofd!!) ze moet haar hoofd wel zelf tilllen, maar lekker kroelen vind ik altijd fijn (zeker nu het zo koud is, kan ik mijn handjes opwarmen.. hihi)

Maar het kan ook zijn dat ik dit fout zie.. Verward

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-04 17:40

volgens mij zie je het best goed hoor sanet
hij gebruikt met niet als schuurpaal maar hij hang met zijn hoord op mijn schouder en als ik hem dan in zijn manenkam kriebel zucht ie en gaan zijn ogen half dicht