en oraganiseren ze daar ook onder begeleiding buitenritten??
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
en oraganiseren ze daar ook onder begeleiding buitenritten??
Simmie schreef:Ik! Is heel leuk. Mensen zijn erg gastvrij. Ze organiseren er geen ritten onder begeleiding. Wij hadden toen zo'n huisje en dat was best leuk, maar de bedden waren kl*te, veel te smal en om te zitten heb je alleen een keukentafel en rechte stoelen. Je kunt dus 's avonds niet effe lekker onderuit zitten.
laura2span schreef:ik ben er geweest en ik vind dat er heel wat betere zijn op de veluwe. de advertentie is super mooi maar de werkelijkheid vond ik anders.
de weilanden zijn erg ver weg en afgezet met 1 draadje. over de huisjes kan ik ook niks zeggen want wij waren met tenten..
dank je bibi76 schreef:Bedoel je daar de Mallejan mee??
bibi76 schreef:Bij de Mallejan is het een hele stilleweg oversteken en je zit midden in het bos, al gelijk beginnen de ruiterpaden.
Je ziet zelfs de heide al in de verte, het is echt super om daar heen te gaan.
De stallen zijn ruim en ook de zadelkamer die je ook niet overal ziet is ruim en kan worden afgesloten.
De hotelkamers zijn prima verzorgt ook kan je een bungalow huren met max 6 personen, dan heb je hele luxe kamers met tv en een woonkamer.
Dat is wel zo gezellig als je met een groepje gaat