Wat vond je vd faciliteiten voor de paarden en jezelf, van het eten en de omgeving?
Dat soort dingen.......
Alvast bedankt!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
imker schreef:Ik had een aantal jaren (jaar of 4) geleden daar een weekend geboekt. Toen bleek ineens de advertentie niet juist te zijn toen we daar aankwamen en werden we weggestuurd naar de oude eigenaar of iets dergelijks, die met een stel halfzadelmakke 3jarige Arabieren op de hei zat.
We hebben met gevaar voor eigen leven een rit gemaakt en zijn toen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel snel naar huis gegaan. Dagdag geld en dagdag leuk weekend.
.
imker schreef:Wij wilden echt gaan westernrijden, en op onze eigen paarden ging dat niet. We dachten daar rustig buiten te kunnen rijden, maar die gevallen waar we op moesten, waren pas net zadelmak en zo gek als een deur...
1x en noooooit weer voor mij!
ArwenLune schreef:Ik heb er een tijdje gelest en 2x een nachtje geslapen. Beide naar volle tevredenheid; ze zijn er erg zorgvuldig met de paarden. Enige minpuntje vond ik dat de kamers boven de stallen liggen en dat is wat gehorig - oordopjes meenemen is aan te raden.
Jet schreef:Ik heb er vorig jaar een paar dagen gestaan. Ik had Marlou in de wei, ze kreeg een wei apart, er werd gevraagd of ze vaker in de wei liep, zodat ze konden zien of ze in een vette wei kon, of liever een wat scharelere wei ( voor paarden die normaal niet of weinig in de wei komen). Dat vond ik heel goed. De wei is een stukje lopen van de camping, maar wel te zien vanaf de camping.
De stallen zijn in mijn ogen redelijk eenvoudig, maar wel prima verzorgd, ik heb geen idee of zij uitmesten, of dat je dat zelf doet. Er is buiten een plaats om je paard vast te zetten, ik weet niet of ze daar ook aafgespoten kunnen worden, maar ik dacht van wel.
Je kan ook kiezen voor overdag in de wei en 's nachts op stal als je dat wilt.
Ik stond er zelf met een caravan, ik heb dus zelf gerommeld met eten. Hoe dat er is voor jezelf zou ik niet weten.
Volgens mij waren er toen meer van bokt, dus wie weet krijg je nog meer reacties.
Voor mijn paard vond ik het er prima, voor mezelf een klein minpuntje: Er zaat iets van een varkensstal of kippenstal in de buurt en dat vond ik nog al stinken en daardoor waren er ook veel vliegen op de camping. Niet bij de paarden, maar bij de caravan. Maar dat was in juli, misschien is dat in een andere tijd wel minder hinderlijk.
Ik heb er niet gereden, want ik ging zondag een endurancerit rijden en was zaterdag de hele dag bezig met verkassen van paard en caravan en maandag ook weer, dus ook daar kan ik niets over zeggen.
), dat zullen die kamers vermoedelijk zijn die arwenlune bedoeld, naja een beetje herrie vind ik niet erg

! Lekker suf.
actie helemaal niet erg vind hoor
, in tegendeel ik ben best enthousiast over de site en hun mogelijkheden zeker de moeite waard denk ik om ook langs te gaan
maar deze stallen zijn voor hem wel beter!
Jet schreef:Ik was dus helemaal fout, ik ben helemaal niet op de Veluwe Ranch geweest, maar op de Woody Ranch, ook op de Veluwe, maar op een heel andere plek. http://home.hetnet.nl/~einderweg3/ . Dit is de site van de Woody Ranch. Sorry voor de verwarring, ik hoorde nu zo andere berichten, dat ik maar eens even goed ben gaan kijken![]()
! Lekker suf.