mijn vraag is nu zo een beetje..
wat voor nut heeft het eigenlijk ..
ken er zelf niet veel van want ik ben een beetje anti-slof
maar da doet er nu niet toe...
hopelijk kan er iemand mij dat eens uitleggen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Een slof is heek erg handig alleen sommige mensen kunnen er gewoon nie mee omgaan.

Paljassofie schreef:met een marteltuig als een slof.
_Margarita_ schreef:ik geef je helemaal gelijk wanneer je een slof verkeerd gebruikt is het zeker een marteltuig.. maar heb je het stuk over de slof in de nieuwste bit al gelezen?! daar staat een duidelijke uitleg over het gebruik van een slof.. en dat het zeker een heel goed hulpmiddel is!! als je het maar op de juiste manier gebruikt...
eefjuh112 schreef:Ik rij met springles ook altijd in met slof of halsverlengerEen slof is heek erg handig alleen sommige mensen kunnen er gewoon nie mee omgaan.
Ik rij er altijd mee los omdat mijn pony daarna dan makelijker door haar hals heen komt. (logisch)
inrijden met slof op de wedstrijd mag trouwens alleen bij de paarden in het Z of hoger..
heb medelijden met je paardje

Scheelt een hele hoop gezeur.
) bij paarden die wat moeilijk nagefelijk blijven, anders is het niet te doen om elke dag minimaal 8 paarden te rijden. Alleen rijd ik niet elke dag het zelfde paard met slof, ander krijg je dus weer het probleem op concours... schoentje schreef:Thuis rijd ik wel ooit met slof (oh dierebeul) bij paarden die wat moeilijk nagefelijk blijven, anders is het niet te doen om elke dag minimaal 8 paarden te rijden. Alleen rijd ik niet elke dag het zelfde paard met slof, ander krijg je dus weer het probleem op concours...