Of als er soms onverwachte lessen zijn....kom je speciaal buiten lestijd omdat je denkt dat er geen lessen zijn, is er een kinderfeestje of proefles.
Het is gewoon jammer dat er bij ons zo weinig regels zijn. Dit komt waarschijnlijk omdat het ooit begonnen is als boerderij en er nu steeds meer paarden komen. Er staan er ondertussen bijna 30!!
Heb er wel eens over gedacht andere stalling te zoeken maar als het goed weer is is het er heeeerlijk, en daarbij komt dat ik student ben en niet altijd auto heb en het de dichtsbijzijnde stalling is waar ik in een kwartier met fiets naartoe kan.
Alleen soms baal ik behoorlijk.... (kan gelukkig goed relativeren
)Hebben jullie dat ook wel eens?! Dat je echt baalt van de stal waar je staat?
PS. Ik vraag niet naar oplossingen, ben een grote meid
en zit er achteraan (tot vervelends toe??
) ben tenslotte klant! maar ben gewoon benieuwd of jullie ook wel eens van dit soort dingen hebben.
Gevolg: Een keiharde bobbelige bak. En verder is de stal altijd nat (kan er ook niks van zeggen) en krijgt hij af en toe geen voer
Maar de voorzieningen zijn dan ook imo geweldig... ruime loopstal... privelandje dat ik ook 's winters kan gebruiken... 3 binennbakken... 2 buitenbakken, een springtuin, een losgooibak, 3 longeerkralen, een overdekte trainingsmolen, ruiterpad naar het bos, een grote kantine... nee, ik zal niet gauw klagen denk ik... 

. 
Wij hebben 200 meter ruiterpad en verder alleen maar fietspaden waar je eigelijk niet mag komen met een paard. Ook daarom zou ik heel graag ergens anders heen willen. Vind buitenrijden echt het leukste wat er is.
.
Dat is het enige waar ik afentoe van baal