Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Maar het was mij dus echt te glad! het straatje wat ik dan met haar over moet wordt ook nooit gestrooid, en was een ijsbaan. Helaas voor haar, komt er in het hoekje van de kaart alleen een klein Desse-koppie te staan.... Wel is ze vandaag gewoon het land in, dus komt ze zeker weten wel buiten frisse lucht happen.
Zouden ze het door hebben
... Ineke2 schreef:Hmm nou wij zijn vanochtend op weg gegaan, het eerste stuk ging goed, daar was dan ook gestrooit...maar de restIk ben dus maar afgestapt en ben er naast gaan wandelen...
Telkens was er een goed stuk en dan 10 meter verder weer glad...geen doen dus...
wyko schreef:Ik ga meestal gewoon rijden. Die van mij heeft ook geen ijzers en uitglijden komt eigenlijk al helemaal niet voor met mijn IJslander, zit denk ik in zijn genen/bloed dat hij net zo makkelijk over gladde stukken loopt als niet gladde.
Mijn ijslander, die nog van ijsland af komt ook, gaat al op haar plaat als er ook maar 1 hagelsteentje ligt bij wijze van. Marinke schreef:Ik ben niet gegaan, t was al glibberen bij de stallen...
De bak is ook niet te doen, allemaal ijs ...
Volgens mij is het normaal op het Veenweggetje wel te doen, je hoeft dan alleen de Legroweg maar over, daar wordt toch wel gestrooid. De rest kan je eigenlijk wel aan de kant in de berm rijden.