mega paarden evenement = mega flop???

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

callippo

mega paarden evenement = mega flop???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 16:49

Nou, ik wordt er serieus heel bang voor dat het 1 grote mislukking gaat worden.

Net nu ik een beetje moeite doe voor die website en wat promo, blijkt dat er nu pas ZES!!!! shows aangemeld zijn.

En de grote namen zoals Subli, BIT, Mediaboek, Hyporama etc. zijn wel 'aangeschreven' maar komen allemaal NIET naar de beurs.

Tsja, wat moet je daar nou mee Boos!

Ik hoop echt dat er nog wat mensen komen, had wel zin in wat gezelligheid, maar nu zie ik het toch niet meer zo zitten.

Zijn er nog mensen die een gratis stand willen? In ruil voor 2 showtjes op de beurs?

www.megapaardenevenement.nl daar kun je info vinden over standprijzen etc.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:11

Hoop dat het nog wel wat word.

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:18

hey het is in de buurt Haha! helaas geen tijd om te gaan! Wist ook niet dat het er was

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:21

Ik wil wel met m'n paarden langskomen We kunnen alleen niets Knipoog

Murru

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:28

Jee het is wel kort dag dat dit soort dingen bekend gemaakt worden.

Dickie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:35

Het is idd wel allemaal heel kort van tevoren opgezet of niet? Toch hebben jullie al een aardig lijstje met standhouders hoor! Volgens mij missen jullie vooral een grote trekpleister, een bijzondere show of clinic bijvoorbeeld, maar ja dat kost ook wat natuurlijk.

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 17:47

wat bedoel je daarmee??dat je een gratis stand krijgt voor het geven van een show???

dat valt wel te regelen,pb maar even als je wilt...

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 17:58

nou, het is in elk geval al mooi dat er nu wat meer mensen te horen krijgen over dit evenement.

Ze zijn er al wel een tijd mee bezig (schijnt) maar qua promo zijn ze zeker via internet niet echt geweldig actief.

Nouja, maak vooral reclame onder vrienden en kennissen, dan kan het nog een leuk low-budget evenement worden hoor Lachen

Er komt trouwens ook een Natural Horsemanship demo Lachen

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-04 18:27

nou, blijkbaar trekt dit topic ook alweer mensen.

Er moeten toch genoeg paardengekken zijn die in de kerstvakantie nog niets te doen hebben!

HippoLogic

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:10

Gelukkig heb je de website wat verbetert. Het leek nergens op. Mijn idee was dan ook als de kwaliteit van de website overeenkomst met de rest van de organisatie....
Ik ga dus niet. Zonde van mijn tijd. Ik heb al meer paardenevenementen meegemaakt (of georganiseerd)... dus als er niets speciaals is qua show of aanbod standhouders kom ik niet.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 19:12

Ik heb je een email gestuurd..... maar kreeg een undelivareble notice Haha! Haha! Haha!

Als Hyppo niet komt wil ik wel komen.. Ik heb zo een 20 vierkante meter nodig Haha! Haha! Haha!

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 09:12

Nou, ze gaan deze week eindelijk wat reclame maken hoor.

Een paar advertenties in de paardenkrant en zelfs 1 in de telegraaf. En wat billboards in regio Utrecht.

Ze hopen de komende week nog wat extra shows binnen te krijgen :S
Maar hebben dus niet 1 grote show als publiekstrekker...

De organisatie is zelf niet eens op Paard Ahoy geweest :S

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:25

Maar welke bedrijven komen nu wel met alleen een stand?. Bedoel als hyporama al niet komt mis je wel een stukje winkel?.

Bedrijven doen nu toch rustiger aan met hun centjes en pakken alleen de groet bekende shows op het moment dat je het volgend jaar weer doet heb je kans dat ze wel komen maar ja moet het dit jaar wel perfect uitzien en daar is het nu wel erg kort dag voor. Het wordt in een mooi hal gehouden maar ja het is geen Den Bosch, Ahoy, Rai of jaarbeurs waar dit soort dingen meer gehouden worden.

Succes

*banketstaaf om te zeggen maar het komt op mij een beeeeeeetje penny achtig over Haha! alles wat ik er nu van hoor*.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:25

Ik zal eens kijken of ik wat mensen kan motiveren om te gaan. Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:41

Tja zou wel willen maar heb helaas geen showpony meer .. Verdrietig

PB je even...

DiantaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 09:46

Ik mis echt wat grote shows! Bijvoorbeeld bekende ruiters, interessante clinics. Ik zie nu alleen wat rassenshows staan, is wel leuk, maar niet interessant genoeg.

callippo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 10:23

Nee, echt grote shows en bekende namen zijn er niet Boos!

Maar er komen nu langzaamaan wel steeds meer kleine showtje bij.
Dubbellonge van het balingehof, dressuurshow, 'Toegepast' Natural Horsemanship, dreamstables komt misschien nog.

We missen nog wel een leuke westerndemo...

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:12

Hmmmz... Zal ik met mijn poonie (met barebackpad en touwhalster & leadrope) in een noodvaart door de bak komen scheuren? Haha!

Hebben ze niet 'gewoon' paarden nodig die in een hokje hooi moeten eten? Van die rastypische beesten?

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:41

ik had er ook nog niet van gehoord,
maar tis misschien wel een leuk idee om er heen te gaan.
misschien een boktmeeting organiseren? dan breng je het iig ook bij BM onder de aandacht...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 12:43

Ik wilde eigenlijk komen, omdat het redelijk in de buurt is, en ik nog steeds een touwhalster wil maar blijf vergeten op te meten etc Tong uitsteken Maar ik ben die dagen net op vakantie aan de andere kant van het land..

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:07

tja, ik heb het altijd al gezegd dat er iets niet klopt Ik heb diverse keren gebeld, en dan zeggen ze we bellen terug en dan hoor je niets meer... Sorry, dan gaat het voor mij ook snel over.. Dan vinden ze het leuk wat we willen doen, zeg ik oke we willen komen voor een gratis stand, neeeeeee zeggen ze dan, dat kan niet hoor Daarbij komt ook dat het 3 doordeweekse dagen zijn, veel zijn vrij, of werken of zijn op vakantie.. Ik kan wel komen, maar moet dan nu nog ontzettend veel gaan verschuiven en heb daar geen zin in..

Ik heb hun een aanbod gedaan, ze weten mijn nummer, hadden ze ook mij kunnen bellen. Ga daar niet blijven aandringen, hun organiseren wat, wij niet, hun moeten alles regelen.

Temeraire

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:14

Ik zou het idd ook bij boktmeetings neerzetten, dan komen er iig veel bokkers Knipoog ik wil misschien ook wel komen Lachen
maar ik moet toch ook zeggen dat de organisatie mij een beetje vreemd overkomt...

ikke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:18

Wat zoek je? Moet ik een blik NVVR-ers voor je opentrekken? Stand hebben we (3x4mtr). Laat maar weten wat je wil, we hebben vanalles.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:28

ponylovertje schreef:
Ik zou het idd ook bij boktmeetings neerzetten, dan komen er iig veel bokkers Knipoog ik wil misschien ook wel komen Lachen
maar ik moet toch ook zeggen dat de organisatie mij een beetje vreemd overkomt...

daar staat al een topic Knipoog

Annem84

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:10

Kun je niet wat grotere handelstallen uitnodigen zoals stal hexagon of zoiets, over een clinic proberen te regelen van een bekend iemand, of ene net iets minder bekend iemand, bijvoorbeeld madeleine de vrees die nu net ana het doorbreken is, of een longeerclinic
verder kun je misschine hier piaffe ruitersport vragen om een kraampje. die site is van iemand hier op bokt.