Ermee stopen omdat paard de trailer niet in wil?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

CK88

Ermee stopen omdat paard de trailer niet in wil?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-04 13:56

Ik heb een paard die echt super loopt, maar ik ben er nog maar L1 mee omdat die de trailer nooit ingaat, hij moet er altijd met 10 mensen ofzo 'ingetilt'worden.
En gister kregen we heb dus helemaal niet meer, ALLES geprobeerd, mensen die er ontzettend veel verstand van hadden waren erbij, maar het mocht niet baaten, hij loopt er niet in.

Nu is voor mij de lol van het wedstrijd rijden eraf, terwijl ik wel echt een wedstrijd ruiter ben. En overweeg nu zelfs te stoppen met dit paard, om een paard te gaan rijden die wel de trailer inloopt.

Maar aan de ene kant vind ik dat ook zonde, want ik rijd cambol al 4 en half jaar en vind het zonde als alles verpest word door bv een andere ruiter...
En ben ook heel gek met mn paardje...

Maar wat heb ik aan alles als ik de hele tijd in de B en in de L1 blijf hangen...

Tarron

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:00

ik zou het nog niet opgeven als het paard je verder goed bevalt.
kennis van mij had het zelfde probleem. dit is opgelost door sjon erb kijk maar eens op www.balingehof.nl

hetismij

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:02

probeer hem erin te lieren..werkte ook bij mijn pony

je doet ds zeg maar een touw om zijn buik met een lus (een erg lang touw) dan haal je het uiteinde van het touw door de lus en die trek je strak.. dan haal je het touw ook door het halster (dat gedeelte onder de kin) dan sla je hem om de paal aan de voorkant van de trailer en dan moet hij er wel in lopen dat werkt ibj mijn pony ook

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-04 14:02

heb je de gelegenheid om te oefenen met een trailer??

en hoe reageert je paard als hij de trailer ziet??