Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

XchantjuhX schreef:Kieffers vind ik persoonlijk heel erg hard, en passen ook niet altijd even goed op alle paarden... maar dat is met alle merken wel zo
Als ik jou was zou ik gewoon naar een ruitersportzaak gaan waar je op zadels mag zitten om ze uit te proberen.
De rossner Amerika vind ik voor zijn prijs echt een heel erg goed zadel, ik heb de vzh ervan en ben best tevreden... alleen ga ik morgen/overmorgen wel een ander zadel kopen, een KN allegro.
Omdat ik toch echt een dressuur zadel wil, aan de rossner ligt het iig niet
joycie17 schreef:Kieffer hard???????????????????????????? Een kn is veel harder! spreek uit ervaring en niet ik ook vele anderen!

)
mijn zadel is op maat gemaakt en dat kost niets extra´sXchantjuhX schreef:Ik vind persoonlijk een kieffer hard ja... heb op meerdere kieffers gereden en ook op meerdere KN's en mijn conclusie daaruit was dat ik de kieffers over het algemeen 'harder' vind zitten.
Maar ieder zijn eigen mening en smaak natuurlijk.
janne8 schreef:ik ga binnekort ff naar de ruitersport zaak toe:
ikga dan proberen op een euroriding te zitten een een kentaur... een wintec 2000 is ook in de race:P wat vinden jullie daar van en wat is de pasvorm?