Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Amethyst schreef:Ik blijf sowieso staan.
Want als ze bijna vlak voor mij is draait ze toch op het laatste moment weg. Als ik het niet vertrouw (als ze niet in haar 'speel-bui' is, wat maar heel zelden zo is) dan jaag ik haar weg met bijv. een zweepje ofzo.
gijsenkim schreef:Ligt eraan, hoe het paard op me afkomt, welke uitdrukking hij geeft en hoe hij reageert op mijn lichaamstaal.
Ik maak me groot, helpt dat niet dan een brul, help dat niet dan de zweep erbij...
maar meestal is een stap in de richting van het paard met een vriendelijke speelse."IK GA JE PAKKEN HOOR" genoeg voor het paard om vrolijk weg te gallopperen
zo doe ik dat ook
En mn paard vind het geweldig
Af en toe pak ik er wel wat comando's als stap bij om wel duidelijk te houden dan ik de spelregels bepaal en hij niet. Op deze manier kunnen we tijden samen in de bak spelen. En dan af en toe een keer stamper en 'BOE' roepen en mn paard vliegt er weer vandoor, geweldig
machie schreef::j zo doe ik dat ookEn mn paard vind het geweldig
Af en toe pak ik er wel wat comando's als stap bij om wel duidelijk te houden dan ik de spelregels bepaal en hij niet. Op deze manier kunnen we tijden samen in de bak spelen. En dan af en toe een keer stamper en 'BOE' roepen en mn paard vliegt er weer vandoor, geweldig
:D