Zadels met een apart kleurtje ?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

pmarena

Zadels met een apart kleurtje ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-04 13:11

Vroeger waren er wel Wintecs verkrijgbaar in allemaal rare kleurtjes , zwart met geel , wit en rood , of roze , of blauw.... best geinig op zich Tong uitsteken

Nu zijn ook bvb. Western of boomloze zadels nog wel in knallende kleuren te verkrijgen , en wellicht krijg ik volgend jaar ook 1-malig een "Special Edition" Barefoot-zadel binnen , zal dan zwart met rood zijn.

Ziet er wel HEEL erg gaaf uit hoor , echt superstoer !!!

Maar om het op een paard te leggen is dan weer wat anders Haha!

Moet je wel van houden , en ik zou er zelf denk ik uiteindelijk niet voor kiezen omdat ik bang ben dat ik na een tijdje uitgekeken ben op die kleur en dan zit je nog met dat (gedeeltelijk) rooie zadel terwijl je ondertussen zelf helemaal gek bent op de kleur bamboo ofzo Tong uitsteken

Zouden jullie een zadel met een knallend kleurtje kopen ?

Zo nee , waarom niet ?

En zo ja , ben je niet bang dat je erop uitgekeken raakt dan Verward

Ben ik wel benieuwd naar , ik denk dat er maar weinig mensen het lef hebben om zo'n zadel echt te kopen ipv een "altijd goed" effen zwart of bruin zadel Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:17

pmarena schreef:
ik denk dat er maar weinig mensen het lef hebben om zo'n zadel echt te

Heeft voor mij niks met lef te maken maar alles met smaak Knipoog
Ik houd niet zo van die "kerstboom" verschijningen, ik heb dan ook niks in felle kleuren voor mijn paarden, vind dat geen gezicht.

Don_Zhivago

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:21

ik zou hem zelf niet kopen...
maar dat is puur omdat ik niet naar een wedstrijd ga met zo'n zadel.

ik zie het al voor me.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:34

Ik zou het super gaaf vinden, maar ben toch bang dat ik er op uit gekeken raak. Dus zou waarschijnlijk toch voor een saai kleurtje kiezen.

Dat is ook de rede om voor zwart te gaan ipv bruin. Ik wil het overal op kunnen gooien, en dat kan imo niet met bruin.

CK88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:35

haha appart, heb je geen foto's?

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:39

het zou op zich wel gaaf zijn voor de cross, maar dat wordt me toch iets te duur dan.

Kiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:41

Ik denk dat het mij wel zou trekken.
Ben nu ook heel benieuwd naar dat eenmalige gekleurde boomloze exemplaar?
Die gekleurde van Torsion vind ik leuk, maar te duur....

DanielleJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 13:43

ik zou zelf ook geen zadel met een kleurtje kopen.
Omdat je er denk ik inderdaad over een tijdje op uitgekeken bent. En een zadel koop je niet voor een half jaar...Knipoog

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:38

Ik vind het er wel apart uitzien.
Maar zo'n gekleurd zadel is niets voor mij.
Doe mij maar een saai zwart zadel dan doe ik er wel een mooi gekleurd dekje onder.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 15:55

Ik vind het wel leuk, maar zou zelf niet zo'n zadel kopen omdat ik bang ben dat het snel gaat vervelen.
Persoonlijk heb ik liever zwart of bruin.

Naomi21

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:03

Als ik aan n nieuw zadel toe was, zou ik een apart kleurtje wel in overweging nemen. Alleen zwart of bruin is zo saai en gaat ook wel vervelen, mij lijkt t juist wel leuk: een gekleurd zadel! Lachen

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:08

Ik had laatst bij de ooteman een gekleurd zadel zien liggen, rood/groen/geel/blauw/wit.. alle kleuren zaten erin.. zelf zouk het niet nemen Clown
Noujaa.. Als het ene koopje was, zou het mischien leuk zijn voor "derbij"

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 16:20

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 17:23

Ik denk idd dat je er snel op uitgekeken raakt, en je moet dan, wanneer je graag een setje wilt, ook de bandages ed aanpassen aan die kleur. Ook zou ik er niet mee op wedstrijd gaan ofzo, past niet zo mooi bij je nette jasje en witte rijbroek Haha!

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:09

Ik zou het persoonlijk nooit doen... ik hou meer van simpel en saai zwart Haha!
En als ik toch iets in een andere kleur moet nemen...:
De kleur redwood van Passier is het extreemste in kleuren wat ik ooit zal aanschaffen op zadel/hoofdstel gebied Clown

Sosha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:12

Ik wil alles zwart of alles bruin op m'n paard (hangt van de kleur van het paard af wat er het mooiste bij staat). Ik zie het liefst zoveel mogelijk m'n paard.. dus zo min mogelijk afleidende kleurtjes graag Tong uitsteken

gyzmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 21:13

Ik ben idd ook meer van de gekleurde en bonte dekjes Haha!

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:25

Alleen voor 'erbij', maar das vaak niet te betalen Knipoog

marina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:41

Idd voor erbij, of puur recreatie vnd ik ze harstikke leuk! Torsion zijn er ook in allerlei kleuren toch? geweldig vind ik die!

confetti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 22:44

Ik heb een felblauw wintec dressuurzadel, een heerlijk zadel, voor erbij . Ik heb dezelfde ook in het bruin. Ze zijn al erg oud, maar rijden heerlijk Haha! . Nu zou ik deze kleur niet meer kopen, iets te blitz Knipoog

Shetfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 23:19

Een zadel dat bijv. oranje of knalpaard is zou ik niet zo snel kopen. Gewoon om het feit dat ik nogal snel ergens op uitegekeken ben Knipoog. Maar bijv. donkergroen of donkerrod is iets neutraler en als je het dan niet meer zo geweldig vindt valt het tenminste niet zo op:).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 23:25

Podium-zadels zijn ook in alle kleuren te krijgen hoor Lachen Ik weet niet, hangt van het materiaal, type zadel en alles uit. Op zich maakt het me niet zoveel uit, als het zadel maar past. Echt een meerprijs ervoor betalen zou ik weer niet doen, dat wel.

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-04 23:33

Die gekleurde Wintecs ken ik nog wel, ik zag ze voor het eerst in '86 in een stand van een zadelmaker op Boekelo. Toen was ik al gek op blauw, maar om nou een blauw zadel op mijn pony te gaan leggen... Neuh. Haha!

Inmiddels zijn we bijna twintig jaar verder, ik rijd endurance en nergens wordt zoveel met kleurtjes gedaan als in die sport. Maar toch... nog steeds ben ik geen fan van gekleurd tuig. Bij een ander vind ik het vaak erg leuk staan, maar ik behang mijn eigen paard toch liever met saai zwart. Geldt zowel voor het zadel als voor het hoofdstel. Mijn accessoires zijn bijna allemaal al blauw, de 'basisartikelen' houd ik dan liever neutraal.

Maar ja, wie weet... Als ik ooit nog tegen een bruikbare felblauwe Wintec aanloop die ik voor een zacht prijsje kan overnemen... Altijd leuk voor 'erbij'. Tong uitsteken

viola

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 08:50

Ik zou er zeker over denken. Het ligt er ook een beetje aan hoe de kleur verwerkt is in het zadel, een heel rood zadel zou ik niet kopen, maar een zwart met rode (opvallende)accenten bijvoorbeeld wel. Ik hou ook niet van die zadels met alle kleuren van de regenboog erin, het moet wel "mooi" blijven en geen "speelgoed" gaan lijken.
Ik ben erg benieuwd naar die speciale barefoot. Alleen heb ik helaas nog geen paard om hem op te leggen.

wenny

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-04 11:27

ik zou hem wel kopen voor erbij dan he
is erg leuk voor een buiten rit val je tenminste op Tong uitsteken
maar dan wel met bijpassend hoofdstel
ik zou een blauwe nemen en ja als ik er dan op uitgekeken zou zijn
dan gooi ik hem gewoon in de kast
maar daar is te prijs natuurlijk niet naar he Knipoog