Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sta je op de goede plaats.
En is er geen medische oorzaak voor haar gedrag.

Tessebes schreef:Ik denk dat het weinig met streng of niet streng te maken heeft. Als een paard eenmaal door heeft hou hij een bepaald persoon buiten spel kan zetten, dan kun je op je kop gaan staan, maar niks helpt dan meer. Slimme beesten...
marijkedam schreef:Ik weet honderd procent zeker dat het aan mij ligt. Ik ben niet dominant genoeg voor het paard. Zij heeft echt iemand nodig die boven haar staat. Bij de eigenaar doet ze namelijk niks verkeerd en bij andere dominantere mensen ook niet. Dus ik ben te lief en aan een te lieve (ja stom eigenlijk) uitstraling kun je eigenlijk niks doen. Ik heb mijn best echt gedaan, maar ik vind het echt gevaarlijk worden. Ik heb ook niet echt het idee dat zij een band met mij heeft. Ik wel met haar met andersom neemt ze totaal geen moeite om ook maar iets voor me te doen, en ik ben toch al een jaar met 'r bezig.
Je moet je er bewust van zijn. Jezelf groot maken. en constant denken mij doe je niets. Iemand aan de kant kan je lijf beter bekijken dan jijzelf. Maar ja dit soort dingen zijn makkelijker gezegd dan gedaan. Als je het kan dan zal ze je waarschijnlijk gaan accepteren. maar dan moet je het eerst leren en misschien gebeueren er in de tussen tijd wel ongelukken. Beetje lastige kwestie. Wat zeggen je ouders? De eigenaar? Je instructrice? Andere mensen op stal? Rosita schreef:een verzorgpaard heb je toch voor je lol? Dan zou ik gauw op zoek gaan naar een paardje waar je het beter mee kunt vinden.

pferdtje schreef:Tuurlijk kan je wel iets aan je uitstraling doen.Je moet je er bewust van zijn. Jezelf groot maken. en constant denken mij doe je niets. Iemand aan de kant kan je lijf beter bekijken dan jijzelf. Maar ja dit soort dingen zijn makkelijker gezegd dan gedaan. Als je het kan dan zal ze je waarschijnlijk gaan accepteren. maar dan moet je het eerst leren en misschien gebeueren er in de tussen tijd wel ongelukken. Beetje lastige kwestie. Wat zeggen je ouders? De eigenaar? Je instructrice? Andere mensen op stal?
Citaat:de join up kan ook wonderen verrichten