Ik ga zaterdag mijn verzorgfjord van 1 voor het eerst wassen hij is 1 jaar echt door niemand verzorgd dus hij heeft overal strontklonten zitten
.Nou is mijn vraag ?
Heeft iemand hier ervaring mee hoe ik dit het beste op kan lossen ?
Of denkt iemand hier een handige mee neem tip voor te kunnen geven ?
Alle commentaar is welkom wel heeft die 1x vast gestaan maar dat was gelijk hangen ik ga eerst evenjes kijken of die me vertrouwd als die vast staat dan ga ik proberen borstelen dan spons en dan proberen spons {nat}.
Hebben jullie hier alsjeblieft nog iets aan toe te voegen als handige tip of commentaar ????
Want ik wil supergraag dat het diertje zich schoon kan voelen maar zonder pijn .
{Ik heb afgelopen zaterdag het eruit proberen te poetsen op stal maar het zijn gewoon plakken die vast zitten IN de vacht .
.Alvast heeeel veeel bedankjes namens mij & Zigomar .

met de verharing eigenlijk meer, ze zater er bij de oude eigenaar al op (in december dacht ik uit de opfok gehaald) en in mei was alles weg. Hij heeft er nooit schade van gehad ofzo, hij zal zijn eerst wasbeurt volgend jaar krijgen denk ik
erg slecht voor de vacht/weerstand vooral met dit weer wacht daarmee tot de zomer leer eerst vast staan en alles. Bij ons op stal moesten ze een veulen bekappen kon dus ook niet vast staan, hing zich zelf bijna op (Sommige veulens laten zich in paniek vallen en staan dan niet meer op) . Toen bij een betonnen muur gezet paard helemaal gek vrouw die vast had kon gelijk naar het ziekhuis....veulens zijn sterker dan je denkt...