Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
marianna schreef:Kijk eens op www.efo.nl Daar ben ik ook verzekerd. Is een hele goede
toscana schreef:IK heb mijn paard verzekerd bij Onderlinge Paardenverzekering Bierum in Hasselt. Ze zijn niet zo duur als Interpolis en doen helemaal niet moeilijk over dingen. Ik ben met hun dik tevreden. Ik betaal 276,36 per jaar premie. Dierenarts wordt 90% vergoed maar als je naar als je naar paardenkliniek de Veluwe gaat wordt alles dus 100% vergoed. Je hebt in de ziektenkosten een eigen risico van 100 euro maar daar zit je vlug aan als je paard iets mankeert.
Prisca schreef:Efo en interpolis schelen elkaar niet zoveel heb ik toen gezien.
Op www.interpolis.nl kan je een prijs berekenen. Een uitgebreide verzekering kan jij niet nemen omdat hij onder de 4500 zit. .
Citaat:Een uitgebreide verzekering kan jij niet nemen omdat hij onder de 4500 zit.
Ik ben inmiddels al weer 1,5 jaar naar volle tevredenheid verzekerd bij Interpolis. Ik heb al enkele malen iets moeten claimen, dit is allemaal snel en makkelijk afgehandeld Prisca"]
Een uitgebreide verzekering kan jij niet nemen omdat hij onder de 4500 zit.
[/quote]
[quote="MarchaL schreef:Volgens mij klopt dit niet. (of de regels moeten inmiddels veranderd zijn?)