Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Carolien007 schreef:jeetje, wat een verhaal (op msn). vind haar beetje erg arogant over komen. Maar vind het ook raar dat hun dat bepalen, die pony is toch helemaal niet van hun?
Carolien007 schreef:jeetje, wat een verhaal (op msn). vind haar beetje erg arogant over komen. Maar vind het ook raar dat hun dat bepalen, die pony is toch helemaal niet van hun?
Een beetje overkomen als zo een meisje van, "ik heb macht en ik gebruik het ook." Omdat zij daar blijkbaar over mag beslissen. 
Je kan denk ik beter een verzorgpony zoeken waar je met aardige mensen mee om kan gaan, zo is het ook niet leuk voor jou natuurlijk!
Monster schreef:ik heb zo het idee dat ze je niet meer willen
Concorde schreef:Die Rianne maakt idd misbruik van je.
Maar aan de andere kant....
Als er van tevoren af is gesproken dat jij die pony een x aantal keer per week zou rijden, en je komt telkens met verhalen aan, kan ik me voorstellen dat het niet 'werkt'.
Het is niet hún probleem dat jij niet alleen weg mag....
SuperSmurf schreef:,ag je van hun niet alleen daar zijn of van je ouders? Hoe oud zijn die meiden? Ze komen idd erg arrogant over, terwijl het hun paard niet eens is..
Verder.. Ik lees net dat je nóg twee pony's hebt, dan snap ik als i heel eerlijk ben oo niet zo goed waar je je druk om maakt... Vind je twee paarden niet genoeg? Het gaat er niet om HOEVEEL paarden je hebt, maar dat je de paarden díe je hebt genoeg aandacht geeft...