koude handen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

marije86

koude handen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 15:02

heeeeee Haha!
oeee kom ik net bij de paarden weg en heb ik toch koude handen!brrrrr!
ik word daar gek van net als koude voeten Huilen ik heb thermo sokken en handschoenen helpt niks heb het noch koud!met als gevolg dat me handen zo verstijven dat het paardje denkt mooi ff de teugels uit haar handen trekken en da doet toch zeer Verdrietig

owww hebben jullie daar ook altijd zo'n last van?brr niks helpt
misschienb iemand met tips? *LOL*
gr marije

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:03

Verplaatst naar Vraag maar Raak

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 15:12

okie:)

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:28

koude voeten heb ik ook, plastic zakjes om je voeten wil wel eens helpen. maar ik ga altijd lopen in beweging zijn met die voeten met paard stappen ect.. en 2 paard sokken,

handen heb ik handschoenen maar idd, dat helpt niet altijd, onderde manen van je paard is wel warm, als je even lange tuegel hebt,

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 15:44

vlak voor het rijden van die sportblessure creme op je handen smeren je weet wel van die creme die heel heet word werkt heel goed dan wel handschoentjes erover heen x

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:19

geen handschoenen aandoen maar wanten!
die zitten lekker warm *LOL*
aleen ze zijn wel onhandig

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:34

Krijg je geen warme voeten en handen tijdens het rijden, omdat je je inspant? Ik in ieder geval wel, rijd ook meestal zonder handschoentjes.
Als je koude handen hebt tijdens het rijden, kan je ze (bij lange teugel) onder de manen houden of even onder het dekje. Daar is het lekker warm.
En op stal, lekker onder de deken!!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:34

En veel bewegen met handen en voeten!

Rosalie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:39

Ik heb hele lekkere warme handschoenen!! Van Harry'sHorse, ze zijn van de buitenkant 2 lagen fleece en de binnenkant is van dat stroeve spul (ik kom ff niet op de naam). Die kun je alleen in de winter aan, want in de zomer krijg je er zulke zweethanden van dat je ze niet meer uitkrijgt want dan zit de hele binnenvoering in een prop.
En van koude voeten heb ik niet zo snel last, ik heb altijd paardrijsokken aan van StappHorse. En als het echt vriest heb ik daar nog weer gewone sokken overheen.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 16:55

mijn vriend heeft thermo handschoentjes gekocht bij de wielerzaak. hij had ze altijd aan met mountainbiken.
die dingen zijn ontzettend dun,maar je krijgt er echt geen koude handen in Haha!

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 17:17

In ieder geval zorgen dat je borst/romp goed warm blijft, want dan hou je in ieder geval de bloedcirculatie naar je handen en voeten op gang! Anders hou je ze met de warmste handschoenen nog niet warm.....

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 17:21

Wat bij mij ook nog weleens wilt helpen is ze goed koud laten worden.. dus gewoon gaan rijden Knipoog En dan even flink bewegen zodat het bloed ineens weer goed gaat stromen.. Ik heb dan vaak dat ze ineens weer heel warm worden Lachen

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:34

Rosalie123 schreef:
Ik heb hele lekkere warme handschoenen!! Van Harry'sHorse, ze zijn van de buitenkant 2 lagen fleece en de binnenkant is van dat stroeve spul (ik kom ff niet op de naam).

Zijn die niet onwijs dik?
Ik heb 1x met 'gewone' fleece handschoenen gereden, maar ik vind het zes keer niks. Ik wil echt 100% goed voelen wat ik in mijn handen heb.

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:37

Ik heb goede dingen gehoord over handschoenen van neopreen, dat schijnt heel warm te zijn en toch niet zo dik.
Wie weet waar je die kunt kopen mag het zeggen, ik ben op zoek!

Sizz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:39

Effe stappen en je handen onder het shabrakje van je paardje opwarmen. Je hebt het wel weer snel koud. Maar vorig jaar waren er van die dingen die legde je in warm water. Je deed ze in je jaszak en die bleven een uurtje warm. Kon je elke keer je handen opwarmen. Weet niet meer hoe het heet.

Sjonniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:44

Ja die zoek ik ook. Die moest je breken en dan gloeide hij op.

_mrie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 18:55

die hadden ze vorig jaar in iedergeval bij de blokker en kruidvat..

loesjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:14

wat ik dan doe tijdens de buitenrit: hard meerennen Tong uitsteken ! echt waar! ik moest zelfs mijn das en sjaal af doen omdat ik het warm had! en trouwens...meteen die dikke billen worden dunner!!
dus rens: zaterdag en zondag minder gewicht want ik ren mee!!

Kyona

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:16

Die dunne thermo handschoentjes heb ik ook. Ze passen gewoon goed onder je paardrijhandschoenen (die leather feel) en het helpt best goed. Met wanten zou ik niet gaan rijden, dan kan je de teugels niet meer vasthouden. Op de fiets is het weer wel handig want dan zitten je vingers tegenelkaar en verlies je minder warmte.

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 20:20

onder de koude kraan houden
eens flink de stal mesten
de muur verven
vloer vegen
met je handen je paard poetsen Ach gut
en idd de handschoenen van HH met fleece buitenkant en heerlijke binnenkant

marije86

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-04 23:47

allemaal gooei tips ik ga der is ene paar proberen

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 23:59

Margreet schreef:
Ik heb goede dingen gehoord over handschoenen van neopreen, dat schijnt heel warm te zijn en toch niet zo dik.
Wie weet waar je die kunt kopen mag het zeggen, ik ben op zoek!

Bij Hyporama , Tenminste hoe heet ie in Nieuwegein? die mega grote winkel. Daar kocht ik neopreen handschoenen.

Vind ze niet zo prettig, krijg er zweethanden van, waardoor ik weer afkoel!

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:07

Bedankt voor de tip! Dan ga ik daar maar eens kijken, Horseplaza heet die winkel.

Voor het rijden heb ik hele fijne van leer, dan heb ik ook nooit koude handen, eerder zweethanden inderdaad. Het gaat me meer om de bezigheden eromheen op stal, ik heb nu wel warme, maar die zijn zo dik dat ik nog geen halster om krijg en steeds aan/uit doen is ook niks.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:10

Margreet schreef:
Bedankt voor de tip! Dan ga ik daar maar eens kijken, Horseplaza heet die winkel.

Voor het rijden heb ik hele fijne van leer, dan heb ik ook nooit koude handen, eerder zweethanden inderdaad. Het gaat me meer om de bezigheden eromheen op stal, ik heb nu wel warme, maar die zijn zo dik dat ik nog geen halster om krijg en steeds aan/uit doen is ook niks.

Waar rij je mee? Ik zoek dus al jaren naar handschoenen..
Hen heel snel last van koude handen!

Charissa_19

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-04 00:12

ohhh meisje toch je moet ook niet die handschoenen aan doen waarvan je de topjes hebt afgeknipt hahah je bent geen postbode en neej het helpt niet tegen de kou ik ga je geen tip geven je hebt al hele goeie gekregen dus . maar weet wel een leuk kado nu voor je hahhaha kus youre best friend OK dan!
Laatst bijgewerkt door Charissa_19 op 25-11-04 00:27, in het totaal 1 keer bewerkt