Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Katja schreef:Die van profchoice staan ook hoog op mijn verlanglijstje. Wie weet voor de feestdagen.
Ik vind de slechtweerbeschermers voor je beenbeschermers er ook wel handig uit zien.
[image]

) als ze wat ouder worden. Ik heb al 2 keer een klittebandje vervangen, maar dat gaat gelukkig makkelijk als je een beetje handig bent met de naaimachine, ik zou niet meer kunnen aanwijzen welke ik zelf vervangen heb en welke nog origineel zijn... 
Cassidy schreef:Ik geef de voorkeur aan de Prof. Choice (ook in verschillende maten te verkrijgen) omdat deze het langst goed blijven, maar rij op het moment met gewone strijklappen. De temperaturen lopen toch te hoog op in die dingen, met de nodige peesproblemen als gevolg. De nodige paarden met peesproblemen bij ons op stal werden voorheen daarmee gereden. Van Toor en van Schie in Wassenaar raden ze daarom af. Gewone peesjes is voldoende...
Vooral als het gaat om het afhalen en afwassen van die vieze kledderzooi ná het rijden in de prut.

GeJe schreef:Het voordeel van de 3-1 beschermers van Kavalkade is, dat ze in meerdere verschillende maten verkrijgbaar zijn. (S, M, L en XL)
(behalve die
)