ok welke gekken......

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

sherwood

ok welke gekken......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 22:02

doen nou zo iets!!?? Boos! ik werd via de email gewaarschuwd dat max te koop stond op msn. Nou vraag ik je waar halen ze de brutaliteit vandaan!! toen ik ging kijken bleek niet alleen mijn geliefde paard te koop te staan, maar vele anderen. Ik heb hier nooit toestemming voor gegeven, en ik denk al die andere mensen ook niet. Kijk dus even snel hier of jou paard er ook bij zit, er staat een hele lijst.

http://groups.msn.com/paardchevalhorse/ ... iling.msnw

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:06

Het gaat om een paardenspel volgens mij...

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:07

owja, dat is zo'n paardenspel heb ik ook nog gehad Bloos
Heb je d'r al een mailtje gestuurd met het verzoek of ze je paard weg wilt halen?

balans

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:10

Maya schreef:
Het gaat om een paardenspel volgens mij...

Ookal zou het een spel zijn...
Ik zou het niet willen dan mijn paard erop zou staan!

Ik vind het brutaal. Zeker als je geen toestemming heb gevraagt!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:13

lol een Haflinger hengst die als merrie te koop staat Haha!

Jokonootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:40

dit gaat duidelijk om een paardenspel maar als je het niet wilt zou ik gewoon even een emailtje naar haar toe sturen ...
Maar ik zou me er niet al te druk om maken ....

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:43

ja dit is zeer duidelijk een paardenspel. Helaas heel weinig aan te doen, ik vind het ook vervelend als ik mijn paard zo ergens tegenkom, ik stuur altijd eerst een vriendelijk mailtje, en soms daarna een iets minder vriendelijk Haha! . Heb het gelukkig nog maar 1 keer voorgehad en toen is mijn foto ook netjes verwijdert Lachen

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:44

BeNGeL schreef:
dit gaat duidelijk om een paardenspel maar als je het niet wilt zou ik gewoon even een emailtje naar haar toe sturen ...
Maar ik zou me er niet al te druk om maken ....

maar ze zetten wel ongevraagd foto's van jou paard op het internet !

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:46

Lijkt mij inderdaad ook niet echt de bedoeling..

Talisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:48

Is indd een paardenspel Haha!

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 22:49

Saskia9 schreef:
maar ze zetten wel ongevraagd foto's van jou paard op het internet !

yup dat is waar. Meestal zijn het zo'n 10-13 jarigen die een leuk spel willen opstarten en er geen kwaad inzien om langs alle kanten foto's te gebruiken op internet. En het enige wat je kan doen is een mailtje sturen en dan maar hopen dat ze zo vriendelijk zijn om te doen wat je hebt gevraagd, want als je dan nog zo een klein kreng met een grote mond hebt, heb jij lekker pech dat jouw foto daar staat jammer genoeg Lips are sealed .

Als je die dingen in de toekomst wil vermijden, kan je er ook een copyright op zetten, maar dat vind ik niet mooi en teveel werk Schijnheilig Haha!

lonnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:00

ik zou het op zich nog wel een eer vinden. Heb net even gekeken en er staan behoorlijk mooie paarden tussen en ze vinden jouw paard blijkbaar mooi genoeg om er ook op te mogen staan...

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 23:08

tja ik wist dat het een paarden spel was. Maar ik ben er niet van gedient. Ik geef altijd toestemming aan meisjes die mijn foto's willen gebruiken, maar dat wil niet zeggen dat ze ze zo maar op internet te koop mogen zetten, ookal is het een spel. Niet iedereen weet dat het een spel is. En daarbij heeft deze dame geen toestemming gevraagd. Het is nu al de derde keer. Er stond er zelfs een keer 1 op marktplaats. Niet te koop, maar als zijne het paard (grote hengst) die zij had beleerd. met een foto van mij erop..... Verward

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 23:09

ik heb haar gezegd dat ik wil dat hij er uiterlijk morgen af is. Ik kan er gewoon niet bij dat ze dat zo maar doen.

Kusia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:12

Misschien een hele blonde vraag.... Bloos

Maar wat is een paardenspel precies?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:13

Ik vind dat soort dingen ook maar niets, ookal is het een spel, het is toch niet leuk als je paard zomaar zonder jouw weet en toestemming op internet op een of andere site geklapt wordt.
Dit is een spel, vorig jaar was er ook zo'n hype dat ze op paardensites gewoon paarden te koop zetten van anderen, waaronder veel bokkers, kan me herrinneren dat Ozep van Sjuimpje toen ook te koop stond als wilde hengst ofzo ?

sherwood

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-04 23:24

Kusia schreef:
Misschien een hele blonde vraag.... Bloos

Maar wat is een paardenspel precies?

precies! dat denken dus veel meer mensen, en daarom vind ik het niet kunnen.
een paarden spel wil zeggen dat je een soort van eigen site hebt (dit keer op het wel bekende msn) en op die site bied je paardn te koop aan. Daar kun je dan viritueel mee verdienen geloof ik. de rest van de lol snap ik ook niet.... Verward Scheve mond

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:30

Ok mensen. Ik weet dat jullie razend op mij gaan worden. Maar ik ben de beheerder van die site. Ik weet het. Smijt maar al mijn scheldwoorden naar mij toe. Het is een paardenspel! Maar helaas is mijn spel nu gehackt en ik geloof ook dat er dingen verandert zijn. Sorry aan iedereen! Ik kan het nu niet meer veranderen ook nog. Maar word maar kwaad op me. Ik had het nooit mogen doen! Ohja, ik doe de paardenveiling wel niet dat is een vriendin van mij. En die deed het voor de eerste keer en dat wist ze nog niet goed. Sorry!!!! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos! Bloos!

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:30

Ze is illegaal bezig. Je kan als ze het niet verwijderd MSN groups een mail sturen dat een user bezig is met het breken van copyrightwetgeving door het zonder toestemming plaatsen van jou foto. Als ik de gebruiksvoorwaarden zo doorlees:

Citaat:
6. DOOR JOU GEPOSTE OF VERSTREKTE MATERIALEN; TOEZICHT OP COMMUNICATIE

Voor materialen die je post of op enige andere manier aan Microsoft verstrekt en die verband houden met de MSN-websites (een 'Inzending'), geef je Microsoft toestemming voor (1) het gebruiken, kopiëren, distribueren, verzenden, openbaar weergeven, openbaar uitvoeren, reproduceren, bewerken, wijzigen, vertalen en opnieuw opmaken van je Inzending, voor zover dit verband houdt met de MSN-websites, en (2) het overdragen van deze rechten, voor zover dit op grond van het toepasselijke recht maximaal is toegestaan. Microsoft betaalt je niet voor je Inzending. Microsoft kan je Inzending te allen tijde verwijderen. Voor elke Inzending verklaar je dat je alle benodigde rechten hebt om de toestemming in deze sectie te verlenen. Voor zover dit op grond van het toepasselijke recht is toegestaan, kan Microsoft jouw e-mail of andere elektronische communicatie controleren en dergelijke informatie bekend maken wanneer Microsoft gelooft dat dit nodig is om ervoor te zorgen dat je je houdt aan deze Overeenkomst en om de rechten, het eigendom en de belangen veilig te stellen van een van de Microsoft-partijen of een klant van een Microsoft-partij.

Moeten ze de foto van de site verwijderen, of de site offline halen.

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:33

En ik probeer al even de mensen van msn te bereiken om de site van internet af te halen. Maar ze antwoorden nooit.

Jennifer_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-04 23:33

Kunnen jullie mij ooit vergeven? ALSJEBLIEFT?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 09:39

Is er niet zo'n spreuk van Bezint eer ge begint. En iets van Wie zijn billen brand moet op de blaren zitten.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 09:48

kom op dat meisje is 12 jaar en ziet nu ook wel dat ze fout is

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:17

Ik zou het ook niet fijn vinden, maar aan de andere kant is het ook een eer Knipoog Niet alle paarden komen op zo'n site Knipoog

Cathelijne

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-04 10:22