Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

[***]"]
Ik bedoel een ongebroken trens, maar heb stang getypt. Zal kijken of ik het nog kan veranderen.
[/quote]
Je schrijft in je bericht dat ze al helemaal niet aan een ongebroken trens moet beginnen:
[quote="[***] schreef:Wat je nu doet is (misschien onbewust) het probleem proberen te verdoezelen, door een ander bit in te gooien. Ik zou al helemaal niet gaan voor een ongebroken trens, want wat is dan het volgende stap? wou je dan met stang en trens proberen. (niet aanvallend bedoeld!!) Ik zou echt de oorzaak eerst achterhalen, voordat ik maatregelen neem, want nu doe je een gok in de wilde weg. Succes
Supertje schreef:Waar ik op doelde, is dat een verandering van bit niet altijd negatief is, niet alle paarden lopen nu eenmaal het prettigst op hetzelfde bit.
Jij omschrijft het in je bericht alsof een ongebroken trens een scherp bit is, terwijl een ongebroken trens in de meeste gevallen zachter is dan een enkelgebroken trens.
Volgens mij heb je de klok horen luiden, maar weet je niet waar de klepel hangt
*
. XoNo schreef:Is het niet een idee om je paard af te leren om op een dikke watertrens te hangen?Een paard wat erop gaat hangen, geeft mij niet direkt het idee last van zijn mond te hebben. Lijkt mij meer een rijtechnisch probleem.
Maanoog schreef:het is al 4 weken geleden dat hij aan die tanden is behandeld, het zou nu toch wel over moeten zijn??? aangeleerd gedrag nav het tandenprobleem lijkt mij best mogelijk, het is best een slimmerik, dus...