Heb er nu een 2-prs wollen deken onder gelegt en op de hals terug geslagen. Echter, de rambo deken liggen vrij hoog op de hals dus weinig meer over om terug te slaan. Hoop dus maar dat de deken blijft liggen... Hij voelde tenminste wel weer lekker warm toen ik naar huis ging.
Maar wat kan ik nou het beste doen. Zit te denken aan een aantal opties:
fleece deken :

Maar geen ervaring mee of dit wel goed blijft liggen. Volgens de omschrijving lijkt hij vrij warm en wordt ook verkocht als onderdeken.
Nieuwe staldeken van Weatherbeeta met buikflap en geisoleerde staartflap. De deken heb ik vandaag bekeken in de winkel en ziet er goed uit. Voelt dik aan en lijkt zo goed aan te sluiten op de rondingen van je paard en de buik en billen zijn zo ook lekker warm. Zit er dan ook aan te denken een hals deken erbij te kopen die erop past zodat ook de hals warm is:

Of een zomerdeken over de wollen 2 prs deken zodat hij verder terug geslagen kan worden en zo meer kans heb dat hij blijft liggen.
Stal zoeken met geisoleerde stallen, geen idee of ze in de omgeving van Rotterdam noord wel bestaan en dan ook nog met een goede binnenbak erbij.
Kosten optie 1: ong 60 euro
kosten optie 2: ong 115 euro
kosten optie 3: geen, heb ik al
Kosten optie 4: geen idee
Of te wel, wederom advies gevraagd voor het volgende probleem:
Hoe houden we Pablo warm...