Babydoekjes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Babydoekjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-04 00:13

IK zag net dat iemand het over babydoekjes had ergens anders en vroeg me af of jullie die dingen ook overal voor gebruiken?. Ik heb standaard een navulbaare verpakking in de poestkoffers zitten en gebruik ze bijna elke dag om neus en ogen schoon te maken... soms als ik te lui ben maak ik er ook m'n hoofdstel mee schoon..wie gebruikt ze nog meer fanatiek??

DoosBrigade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:16

ikkuh!!! vooral in de zomer!! hihi als ze lekker hebbe ligge rollen dan en doekje erover en dan glimmen ze weeer moooi, allen moet je het niet tevel doen anders haal je de vetlaag van het vachtje af, je ken in ieder geval beter babydoekjes gebruiken dan die rotzooi die ze in de paardewinkel verkope, dat is slecht voor de huid/ haren en tis nog sterves duur ook!! dus BABYDOEKJESSSS!! en et is ook heerlijk voor de neus schoon maken, lekker zacht en ze krijgen r een lekker zacht neusje van dus extra zoenbaar!! alleen moet je wel oppasse bij de ogen, t kan heel erg gaan irriteren door de olie die er in zit meestal spoel ik ze ff af voor ik de ogen er mee schoon maak hihi *LOL* *kakker* :-p

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:19

Ik gebruik ze ook fanatiek ook om hoofdstel met te doen en zadel Knipoog

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:27

Ik ook, ze zijn bij mij echt heilig. Die met olie gaat alles ook heel fijn van glimmen

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 00:31

Ik gebruik ze met lotion voor de neus, ogen en poepert Knipoog

Napie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 02:01

Zeer fanatiek, maar wat wil je van een verpleegkundige die op de kraamafdeling werkt.
Ik gebruik ze voor ogen, neus, onder de staart, vacht voor wat extra glans en tuig. Ook voor eigen handen handig.

N00tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 02:04

Ik gebruikte ze ook best regelmatig, vooral omdat ze zo lekker ruiken Haha! Tong uitsteken
Ik gebruikte ze ook bijna overal voor Haha!

Satine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 06:02

Babydoekjes heb ik nog niet geprobeerd, maar wat gaat hij toch glimmen van babyolie! Beetje op een doekje, en over zijn hoofdje (en de rest van het lichaam eventueel), en... chique hoor. Ik ben zelfs zo ijdel dat ik dat soms wel doe gewoon om thuis in de wei te rijden ipv alleen op wedstrijd. En waarom niet, het kan toch geen kwaad! Het zit dus standaard in mijn poetskoffer.

Wat ook nog een tip is voor mensen met paarden/pony's die schuren: probeer eens babyMELK (geen olie!).
Wij hebben een pony die allergisch is voor stof en daardoor enorm veel jeuk heeft. Elk middeltje geprobeert: zalfjes, poertjes, druppeltjes, inspuitingen door dierenarts... niets hielp. En dan een tip van iemand gekregen om babymelk te gebruiken tot 2 maal per dag in de zomer. Ik dacht, het zal wel niet helpen, maar ja, dit kunnen we ook wel eens testen.
En het hielp enorm goed! Hij heeft nog altijd jeuk, en dat zal altijd zo blijven zolang stof bestaat, maar het is wel enorm verbetert! En het is niet zo vettig en stinkt niet zo erg als menig ander middel.

mickydo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 08:31

Jaa, babydoekjes gebruik ik ook vooral voor neus en ogen.

Linda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 08:33

Jaaaaaa, ideaal om vlekken van lichte paarden te krijgen OK dan!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 08:57

Ik gebruik ze alleen voor de wedstrijd, even babydoekjes erover heen en hij glimt weer.
Als ik geen wedstrijd heb dan laat ik ze in de kast.
Maar ik ben ook een regelmatige gebruiker. Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 10:46

[quote="napie"]Zeer fanatiek, maar wat wil je van een verpleegkundige die op de kraamafdeling werkt.

haha Lol Haha!
Ik gebruik ze ook, als ik ze niet vergeet..! Ruiken ook zo lekker...

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:01

Ik gebruik ze ook regelmatig, voor de vacht, ogen, neus etc...en ook voor mijn stijgbeugels na het rijden van zand te ontdoen

Bets

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:12

Ik gebruik ze ook bij mijn schimmel, die kan niet laten in de trailer te mesten en lekker tegen de stang aan te gaan staan!! Krijg hem niet helemaal schoon, dit gebruik ik dan alleen als ik naar manege moet of om te lessen, op wedstrijden heb ik echt vochtige handdoek met groene zeep nodig Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:13

Gefeliciteerd met je verjaardag Ineke2!

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:17

Luckey schreef:
Gefeliciteerd met je verjaardag Ineke2!

thanx

Ik ben blij dat ik iig geen schimmel heb Haha!

qwinty

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:06

Ik gebruik ze ook al jaren haha , vind het wel handig voor zijn neus ogen en bibsie haha..
En af en toe een sover zijn vacht gewoon omdat hij dan lekker ruikt hihi..

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:22

Ik gebruik ze ook overal voor Haha!
en iedereen op stal ook, dankzij mij Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:24

#Ymke# schreef:
..wie gebruikt ze nog meer fanatiek??

ik maar niet voor mijn paard Haha! Bloos

UrbanL

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:30

hahaa debo leuke avatar hahahahahaha erg cool.

Ik gebruik die krengen niet het is gewoon niet nodig. Een goede spons en een beetje water doet ook het werk en is nog vriendelijker voo rhet mileu. Om zijn neus mooi te laten glimmen gebruik ik gewoon vaseline of uierzalf (goedkoper ook nog).

Als ik zie wat een puinhoop die krengen geven dat wilje niet weten. Meeste gebruiken niet een doekje maar stuk of 10 en het liefste laten ze die zo uit hun handen vallen Boos! .

Ukster

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:39

ik ben ook een regelmatige gebruiker van de babydoekjes. gebruik ze overal voor.

Jaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:40

Ik gebruik ze met wedstrijd, vond het vooral handig met buitenconcoursen na het proppen draaien, je had toch altijd vieze handen en dan hup even wegpoetsen Haha!

Bij de fries was het ook gemakkelijk want die was szomers nogal eens stoffig en dan even met een doekje erover, klaar is kees *LOL*

ob_session

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:09

ja ik kan ook niet zonder. bij mij zitten ze ook standaard in mijn poetskist. ik maak zijn ogen en neus schoon. en voor de stof gewoon over zijn lichaam en hij gaat lekker ruiken Tong uitsteken en voor me hoofdstel en zadel.

marloes-joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:31

hier!!
ik ook *LOL*
ontzettend handig *LOL*

ilufprincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 21:35

ik gebruik ze ook
voor neus en ogen
wel zonder alchohol..!!!
soms gebruik ik ze ook voor men paard haar achterste Bloos!
Haha!