Ik heb net sinds een paar dagen een nieuw zadel van 1175 een kieffer munchen excellent. En vandaag deed me knol opeens helemaal gek, nog nooit megemaakt... En hij ging ook stijgeren toen ik het zadel er op wilde leggen. Hij heeft de hele tijd ongeveer een jaar met een zadel gelopen waar de boom van was gebroken, vaak laten merken dat het zadel niet lekker zit en ik heb het idee dat hij nog steeds pijn aan zijn rug heeft. Ik zit er aan te denken om hem even een weekje rust te geven, nouja rust, hem wel elke dag te longeren dat zijn rug een beetje losser word misschien? Want ik merk gewoon aan alles dat hij pijn aan zijn rug heeft gehad, ik heb nu een nieuw zadel gekocht want hij lag ook totaal niet goed. Nou heb ik nog steeds het idee dat hij pijn heeft aan zijn rug, maar het nieuwe zadel is op maat gemaakt dus daar kan het niet aan liggen ik ben bang dat het toch aan het oude zadel ligt.
Toen hij vandaag zo vervelend was en zelfs iemand hem aan het halster heeft vastgehouden toen ik het zadel er op wilde leggen heeft hij gestijgert en wilde ik de singel vast maken en dat is niet gelukt want ik ga er niet aan hangen om het zadel vast te maken dus helaas het zadel viel gvd op de grond. Ik baal hier enorm van en heb hem daarna heel lang in straftraining laten lopen
aan de longe. Nou is mijn vraag aan jullie,, denken jullie dat zijn rug nog pijn doed van het vorige zadel? Denken jullie dat ik maar een weekje rust moet maar dan wel met longeren of iets anders? En wat denken jullie : zal toen het zadel gevallen was (op de harde grond) gebroken zijn? Ik bedoel de boom? Dat zal toch niet? Het is een super nieuw zadel? Ik hoop dat jullie me kunnen helpen ik ben echt vet boos,, omdat ik het zadel natuurlijk net heb en er heel trots op ben. maar goed, alvast heel erg bedankt voor de reacties
xx