Hoe is divoza?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Babsiej

Hoe is divoza?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 17:40

Hoi,

Ik wil die deken bij divoza in de aanbieding bestellen op de voorpagina, maar hoe lang duurt het voor ze bezorgen?

Groetjes Barbara

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:46

Staat dat niet op de site?

Whoops1

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 18:58

Als ik iets bestel bij Divoza heb ik het altijd binnen een dag of vier
wel in huis..

Maar zijn dan vaak wel kleinere pakketjes.. Lachen

LolaTFB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:01

Ik heb vorig jaar 2 dekens besteld bij Divoza en ik had ze binnen 4 werkdagen in huis.

Lurdes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:35

Ik heb mijn laatste paar dekens bij Divoza besteld (bij gebrek aan tijd om naar de winkel te gaan Knipoog ).

Ook ik had ze binnen een paar werkdagen thuis en de dekens (merk Pagony of zoiets??) passen echt geweldig bij mijn paard!

_Tiara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 20:40

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:17

Divoza levert doorgaans binnen een paar dagen. Zeker de dekens die in de aanbieding zijn zullen ze zo op voorraad hebben.

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:18

Ik heb vorig jaar een deken besteld en hem 2 dagen later in huis gekregen. Was 'helaas' niet diegene die ik besteld had, maar een betere en duurdere versie dus hier heb ik maar niet moeilijk over gedaan.....

femskie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:33

Een vriendin van mij had een frontriempje besteld bij Divoza voor het zomerseizoen. Toen het zomerseizoen voorbij was had ze eindelijk haar frontriempje geleverd gekregen: 3 maanden later!! Maar goed, dat is dan ook eigenlijk de enige wanklank die ik in mijn omgeving over divoza heb gehoord.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 21:44

sandra1977 schreef:
Ik heb vorig jaar een deken besteld en hem 2 dagen later in huis gekregen. Was 'helaas' niet diegene die ik besteld had, maar een betere en duurdere versie dus hier heb ik maar niet moeilijk over gedaan.....

Wow! Dus je hebt een betere en duurdere deken voor de prijs van een ander, goedkoper model? Beter! Zulke fouten worden er nou nooit bij mij gemaakt. Tong uitsteken

sandra1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:02

porscherider schreef:
:wow: Dus je hebt een betere en duurdere deken voor de prijs van een ander, goedkoper model? Beter! Zulke fouten worden er nou nooit bij mij gemaakt. Tong uitsteken

Tja, niet helemaal eerlijk natuurlijk maar ja.......moeten ze maar opletten bij Divoza Schijnheilig

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 22:14

ach ja.. jij kan dan in ieder geval zeggen dat Divoza zeer goede service heeft!

mooneyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 01:12

divoza = duur

maar idd, goede service

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 10:40

divoza = duur + ZEER SLECHTE SERVICE als er iets mis is Boos!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:32

ik heb dinsdag een bestelling gedaan,
ben benieuwd wanneer ie binnen is

NadineM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:43

Ik heb goede ervaringen met de service van Divoza.
Ik had een nieuwe rijbroek van Mondoni, die na een paar keer rijden al serieus begon door te slijten tussen de benen.
Vervolgens heb ik een mailke gedaan naar Divoza met de vraag of ik deze mocht terugsturen. Ik heb onmiddellijk antwoord gehad dat dat geen probleem was.
Een week of 2 na het terugsturen, heb ik een nieuwe rijbroek ontvangen.
Perfecte service volgens mij! Lachen

JulienSVU

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 11:57

Divoza zegt dat ze zo goedkoop zijn maar bijna alle kleinere ruiterzaken zijn bij mij in de buurt veeel goedkoper! en daarnaast wanneer je iets exclusiefs wilt bestellen kan dat niet! ze houden zich alleen aan hun eigen voorraad..

texeenmaikey

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 12:51

en als je wat besteld heb en je wilt dat ze dat gratis bezorgen dat moet je wel voor 250 euro bestellen nou dat vinden wel een beetje erg.

ik ga er morgen heen. dan weet ik wat ik koop en hoe ik niet zo lang te wachten totdat ik het in huis heb

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 13:29

Ik heb zowel positieve als negatieve ervaringen.
De zadelmakerij is niets, heb er niet alleen van mezelf, maar ook van anderen prutswerk vandaan zien komen. Gewoon simpel naaiwerk kunnen ze, maar ga niet iets meer vragen dan dat (zoals opvullen e.d.).

Goede ervaringen:
heb er een goed tweedehands zadel vandaan (niet alle tweedehandszadels zou ik durven kopen, maar er zit soms mooi en goed spul tussen).
Winterrijbroek die binnen een maand uitscheurde: ze hadden mijn maat niet meer op voorraad, dus geld teruggekregen.
Een keer stoten gekocht, kom ik thuis mist er 1. Dus gebeld, kreeg ik deze gratis thuisgestuurd.

Kortom: met de winkel zelf geen problemen.

Goedkoop zijn ze niet, sommige dingen zijn ze niet duur mee, maar andere kun je beter elders kopen. Verder heb je dus vriendelijke verkoopsters, maar ook die niets voor klanten willen doen. Je moet wel net even de juiste treffen.

riskjuhruled

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:33

ik heb het altijd snel binnen maar nu is het een keer dat het lang duurt, ik heb een week of 4 geleden een plastron en een blouse besteld en had de plastron snel binnen maar de blouse was uitverkocht en zou snel nagestuurd worden maar ik heb nu(3 weken later) nog niets gehad.

maar normaal ben ik dus altijd tevreden klant

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:34

mijn pakketje kwam vandaag binnen
keurig gegaan Haha!
dus tot nu ben ik wel tevreden Knipoog

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 14:59

Over de bezorgingsservice geen klachten, altijd netjes binnen een week het bestelde in huis. Ookal is het voor mij relatief dichtbij, ik bestel liever dan dat ik zelf heen ga, want de service tegenover de klanten vind ik vaak bagger. Je word kortaf behandeld en soms nog afgesnauwd ook...

Grappig zinnetje vind ik wat in de catalogus staat : Als wij het niet hebben, bestaat het niet... yeah sure, veel dingen die ze daar niet hebben heb ik toch echt wel ergens anders gevonden Knipoog

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 16:27

Grappig Sanex, ik had kennelijk over dat zinnetje heengelezen. Maar het woord 'prijsgarantie' vind ik ook zo grappig. Ze garanderen helemaal niets. Diverse artikelen kun je elders goedkoper krijgen.
Maar zoiets heet niet voor niets verkooppraat. Lachen

Andere winkels doen vaak hetzelfde.

GeJe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:15

ditchie schreef:
Divoza zegt dat ze zo goedkoop zijn maar bijna alle kleinere ruiterzaken zijn bij mij in de buurt veeel goedkoper! en daarnaast wanneer je iets exclusiefs wilt bestellen kan dat niet! ze houden zich alleen aan hun eigen voorraad..

Dat klopt Haha! Omdat het een grote zaak is (meerdere zelfs...) denkt iedereen dat de prijzen wel laag zullen zijn... soort Lidl zeg maar. Helaas is dat niet altijd waar.

Op het punt van exclusieviteit en service moeten de kleinere ruitersportzaken kunnen scoren. Ook voor maatwerk (laarzen, dekens, dekjes en hoofdstellen) ben je daar meestal niet aan het goede adres. Jammer eigenlijk... maar goed... mij hoor je daarover niet klagen Schijnheilig

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-04 18:35

nog nooit gedaan dus geen ervaring!! *LOL*