Praten met paarden door Annika

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pendrag

Praten met paarden door Annika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-04 23:03

Ik ben opzoek naar mensen die ervaring hebben met Annika. Zij zegt te kunnen praten met paarden en ze vragen te kunnen stellen die jij als eigenaar of verzorger hebt. Haar site is te vinden op www.pratenmetpaarden.nl.

Zijn er mensen die dit gedaan hebben? En wat kwam er dan uit? Was het erg algemeen of kon je er juist wat mee?

Urbs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-04 23:19

ik heb even op de site gekeken bij 'voorbeelden'. Ik denk dat het pure nep is. Op de vraag aan een paard:"kunnen wij wat doen tegen je manenexceem" weet een paard echt niet dat je het moet wassen met desinfectant en meer vitamines. Communiceren met paarden is zeker mogelijk, door middel van voelen en emoties. Maar dit is weer het andere uiterste. Maar dit is mijn mening Schijnheilig

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 01:43

ik heb zelf goede ervaringen met dePennyBitch hier op bokt, maar daar vroeg je niet om Lachen

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 10:12

heel grappig die site....inderdaad het antwoord met de desinfectans is heel raar voor een paard, dat paard zou eerder moeten zeggen dat hij op een weide met kruiden wil lopen..

ik geloof er wel in, weet ook dat het absoluut kan"met paarden praten"...

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-04 11:39

@Pellie: die heb ik hier gisteren inderdaad ook getroffen en dat klonk goed.

Maar ik zoek nog steeds mensen die echt ervaring met haar hebben. Zijn die ook op Bokt?

o_floor_o

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:38

Heb je een pb gestuurd

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:54

Ik heb Annika een paar jaar geleden ontmoet op een cursus bij Erik Laarakker, en haar jaren "gesproken" op een NH-lijst. Toen was er nog geen sprake van communiceren met paarden.

Annika kwam op mij vriendelijk, puur en eerlijk over, als, en als een echt "gevoelsmens". Maar dat communiceren is dus iets van de laatste tijd, en daar heb ik geen ervaring mee.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 12:56

Ik heb net even gekeken en ik denk dat het dikke bullshit is. Het is heel goed mogelijk om gedachten van paarden op te vangen als je daar gevoelig voor bent (en zij vangen ook de onze), maar slechts in plaatjes, want de mensentaal is ze immers vreemd. Daarom moet ze niet doen alsof ze wat hebben gezegd. Verder heeft ze achtergrond info van de paarden op het voorbeeld, lekker makkelijk. Daar kan iedereen wel wat bij invullen. Je moet erg uitkijken bij dit soort dingen.

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 13:16

Ik heb eens in bit gelezen over iemand die aura's van paarden kon "lezen".
Loeky Groeneveld. Maar ben ook wel beniewd naar ervaringen.

vamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 15:40

Aura's lezen (van paarden of mensen) daar geloof ik absoluut in.
maar dit komt om eerlijk te zijn een beetje nep op mij over.

maar sorry, niet echt ervaringen met haar.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:52

Ik heb veel ervaring met Annika en ze heeft mij en mijn paard enorm geholpen!!!! OK dan! OK dan!

En mijn nichtje verzorgt een haflinger en die hebben er ook onwijs veel baat bij gehad! *LOL*

Ik ben erg blij met Annika en vraag haar altijd om raad als ik dat nodig heb....

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 21:56

Ik ken haar niet, ook geen eravring mee, maar sinds ik ervaring heb met ThePennyBitch hier, hoef ik ook geen ander.
TPB is eerlijk en heb bij haar het gevoel dat het echt waar is, ze zegt dingen over Bas die me helemaal koud laten worden, omdat het echt heel erg Bas is. Ze heeft dingen gezegd die ik nooit geuit heb, maar waarbij ik dacht : Ja, dat is Bas, dat kan alleen Bas hebben laten voelen.

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-04 22:00

Ja, dat zeg ik ook over Annika... Ik ken ThePennyBitch niet en sinds ik ervaring heb met Annika hoef ik ook geen ander...

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 12:37

niks bull oliebol hoor!
er is iemand die haar zelfs getest heeft!
diegene had haar een foto gestuurd van haar paard en annika zei tegen haar dat dat paard maar bleef zeggen dat hij niet zo goed kon zien!
bleek achteraf dat dat paard een oog kwijt was!
en dat grietje had een foto gestuurt van toen hij nog wel dat oog had,
gewoon om haar te testen!
en ik heb hele goede ervaringen met haar!
hoe dan ook, ik ben er van overtuigd dat zij kan communiseren met paarden en ik ben echt wel een nuchter typje hoor!
en nee ze is geen char en ook niet die halve zool in der blauwe jurk, hoe heet ze ook al weer? o ja jomanda!
en er is ook niks zweverigs aan!
het is gewoon annika die communiseert met paarden en verder niks!
en mijn mening? de wereld zou er voor paarden een stuk vriendelijker uit zien als er meer mensen waren die dat konden!
o en ze kan het overigens ook met honden hoor!
zo, ik heb haar genoeg verdedigd en wat iedereen er mee doet is voor zich.
toch?

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 12:41

heeeeeeee!
ze hebben me berichtje gesenscureert!
ik zei helemaal geen bull oliebol! Haha!

TheSam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 12:47

Gesenscureert??? Haha!

Hahahaha, nee maar lupa, alle gekheid op een stokje.... ik ben het 100% met je eens

lupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 13:04

Hahahaha, nee maar lupa, alle gekheid op een stokje.... ik ben het 100% met je eens [/quote]
dank je dank je
Haha! Haha! Haha! OK dan!

corinagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:15

lupa schreef:
niks bull oliebol hoor!
er is iemand die haar zelfs getest heeft!
diegene had haar een foto gestuurd van haar paard en annika zei tegen haar dat dat paard maar bleef zeggen dat hij niet zo goed kon zien!
bleek achteraf dat dat paard een oog kwijt was!
en dat grietje had een foto gestuurt van toen hij nog wel dat oog had,
gewoon om haar te testen!
en ik heb hele goede ervaringen met haar!
hoe dan ook, ik ben er van overtuigd dat zij kan communiseren met paarden en ik ben echt wel een nuchter typje hoor!
en nee ze is geen char en ook niet die halve zool in der blauwe jurk, hoe heet ze ook al weer? o ja jomanda!
en er is ook niks zweverigs aan!
het is gewoon annika die communiseert met paarden en verder niks!
en mijn mening? de wereld zou er voor paarden een stuk vriendelijker uit zien als er meer mensen waren die dat konden!
o en ze kan het overigens ook met honden hoor!
zo, ik heb haar genoeg verdedigd en wat iedereen er mee doet is voor zich.
toch?

heb zelf ook geen ervaringen, maar kan ze dat ook echt met honden?
Waarom zet ze dan alleen op haar site dat ze het met paarden kan?
Ik zou heel graag wat willen weten over m'n hondje.

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 14:24

ik zeg niet dat ze niet kan communiceren, ik zeg alleen dat het in plaatjes gaat en niet in mensentaal, dus moet ze niet doen alsof ze iets zo vertellen. Ze kan hooguit zeggen dat ze doorkreeg dat... snappie. ik vind dus die verhaaltjes bull, niet wat ze doet!

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:01

praten met paarden? oke.ik praat ook wel eens met de pony,s (in het engels)maar dan verwachtten dat ze iets terugzeggen?
dan ben je pas gek

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 16:02

Het gaat ook niet over praten, maar over gedachten opvangen en dat kan heel goed als je er gevoelig voor bent. Ze vangen ook de jouwe op. Kun je makkelijk testen als je dat leuk vindt.
Praten met paarden is een ongelukkig gekozen titel voor een site

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 16:08

Bedankt voor jullie reacties. Ik ga haar vandaag een foto toesturen, ben erg benieuwd wat er uit komt. Zal jullie op de hoogte houden!

paars

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:13

ik heb de pennybitch ook al eens gevraagd, maar ze reageert helemaal niet.........

Pendrag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-04 17:48

paars schreef:
ik heb de pennybitch ook al eens gevraagd, maar ze reageert helemaal niet.........

Pennybitch reageert wel maar heeft het op dit moment ontzettend druk. Als je haar een berichtje stuurt, kom je op haar wachtlijst. Tegen de tijd dat je aan de beurt bent, krijg je bericht van haar of je nog interesse hebt. Gewoon even wachten dus.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-04 17:50

het si niet praten, je kan niet praten MET paarden, maar communiceren Scheve mond (jaa.. Dta is ook praten.. ik weet het Knipoog maar op een andere manier.. niet met woorden.)

DePennyBitch raad ik je wel aan.. Knipoog