Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
meke schreef:tnxs allen, ik heb alle topics al gelezen over zadelmarkt,ik wil alleen specifiek eens wat meer weten hoe het is vergaan met de mensen die het zadel willen laten opvullen. bij ons in de buurt doet dus niemand dit en dat is mi dus een slechte zaak.dan heb ik dus iets gekocht wat niet gebruikt kan worden voor het doel waarvoor het gekocht is en dat is mi niet in overeenstemming met consumentenbelangen.
ikke schreef:Ikdenk dat je hier vrij zwak in staat. Als een garage z'n gereedschap bij de Gamma gaat halen, hoeven ze ook niet te komen klagen dat het spul na een half jaar intensief gebruik versleten is. Daar is Gamma-gereedschap niet voor bedoeld.
meke schreef:tnxs allen, ik heb alle topics al gelezen over zadelmarkt,ik wil alleen specifiek eens wat meer weten hoe het is vergaan met de mensen die het zadel willen laten opvullen. bij ons in de buurt doet dus niemand dit en dat is mi dus een slechte zaak.dan heb ik dus iets gekocht wat niet gebruikt kan worden voor het doel waarvoor het gekocht is en dat is mi niet in overeenstemming met consumentenbelangen.
felicity schreef:Weten jullie misschien hoe de dekens van hun zijn?
En heb er wel een zadel gezien op internet die me dan wel goed leek. Misschien is ie in het echt ook bagger.
http://www.zadelmarkt.nl/MERANO%20DRESSUURZADELS.htm