ging vanmiddag namelijk ff naar de horseshop en zag daar een lick itje liggen meegenomen
allee ja mama omgekocht maar weet niet of lynn het wel lust
weet iemand of alle paardjes het lusten hij is een appelsmaak Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
allee ja mama omgekocht maar weet niet of lynn het wel lust
weet iemand of alle paardjes het lusten hij is een appelsmaak Jetta schreef:Nogmaals: met een zoutblok heeft het niks te maken, er zit voornamelijk suiker in een likkit. Dit voor degenen die nog steeds denken dat het goed is voor je paard.....Het is een LEKKER speeltje.![]()

Femmy schreef:Snelheids record... max 5 minuten. Hij bijt hem doormidden en met 2 happen is de lick it weg. Hij vind ze dus wel errug lekker maar het is mij iets te duur. Ik vond die oude (dropdingen) veel beter

joycje schreef:Het ligt eraan hoe je hem ophangt in de stal.. HIj moet zo hangen dat je paard hem niet tegen de muur kan zetten en dus zo hem binnen een kwartier opheeft....
Mijn paard doet er niks mee vind het vooral niet boeiend... Als ik hem uit dat speeltje haal en voor zijn neus houdt dan eet ie 'm zo op..
Ik vind het een duur grapje... En ik zou hem niet kopen
Groetjes joyce
) gewoon gelijk opeet. er komt echt een hele hoop kwijl aan te pas, maar het schijnt erg lekker te zijn!